feliziagoransson

Alla inlägg under mars 2011

Av Felizia - 16 mars 2011 13:05

Hej, nu ska jag ut och rida ruffe, isac får vila för han har inte vilat på aslänge känns det som, sen ska jag vara med Julia så jag varnar er för låg update!

kommer ju säkert vara lite, men inte mycket, ni får juu SJÄLVKLART forstsätta läsa! :D


  

Av Felizia - 16 mars 2011 13:05

Hej, nu ska jag ut och rida ruffe, isac får vila för han har inte vilat på aslänge känns det som, sen ska jag vara med Julia så jag varnar er för låg update!

kommer ju säkert vara lite, men inte mycket, ni får juu SJÄLVKLART forstsätta läsa! :D


  

Av Felizia - 16 mars 2011 12:26

     


  


Svar: ingen aning, typ en sån maskin som förbättrar lederna eller någonting...

Sök på google vetja!




Av Felizia - 15 mars 2011 20:41

  

Var med du också! Tävlingen hittar du här!


VILL HA  VILL HA  VILL HA  VILL HA !


  



Av Felizia - 15 mars 2011 19:44

  



omgivning: hot, snygg för att vara inomhus 

renlighet: medium, jag vet inte om det är smuts eller ljuset ;)

sits: halvhot, skulle önska att du gav lite mer eftergift  så blir det ännu snyggare sits automatiskt ;)

matchning: hot, snyggt!

samarbete: hot, ni ser ut att trivas :D

resultat: HOT , fint ekipage =)

http://alicebjorkhill.devote.se/

omgivning: hot, snygg för att vara inomhus !

renlighet: hot, ser rent & fint ut ;)

sits: hot, ta in knäna närmre sadeln annars super!

matchning: hot, snyggt med allt brunt!!

samarbete: hot, ni ser ut att trivas tillsammans!

resultat: HOT , riktigt söta tillsammans!

- alice, ser du under den hjälmen? ;) haha, så sött!

 

omgivning: halvhot, mysig, skulle backat tillbaka liiiiiite så det där borta i hörnet försvann så hade det varit supermysigt!

renlighet: hot, det ser rent ut!

sits: halvhot, ta in knäet närmre sadeln och flytta skänkeln närmre magen, jag fattar ju att du tittar in i kameran men om du hade tittat rakt fram hade det varit snyggare ;)

matchning: halvhot, finns typ inget att matcha!

samarbete: halvot, försök få hästen i form( fattar att du bara tagit ett foto men ändå!)

 resultat: HALVHOT , söt pålle! (svår vinkel & bild)

  

omgivning: halvhot, okejj snygg :P

renlighet: hot,

sits: hot, få knäet närmare sadeln bara :D

matchning: hot, snyggt!

samarbete: hot, ni ser ut att trivas :D

resultat: HOT , riktigt fin häst!


  


kommer fler en annan dag!

Av Felizia - 15 mars 2011 19:20

jag fick ett brev på posten från BioLight. Jag var med i deras tävling på GHS. Jag öppnade kuvertet. Jag trodde jag hade vunnit Bio Light maskinen (värde ca 50.000) vem tackar ju nej till det!? av ca 200st hade jag blivit 6a !! Men vet nii vad jag fick? Ett usb minne ! HAHAH, vilket skämt! ajja, man får va nöjd för det lilla ;) Skulle ju hellre fått en biolight, men men... Priserna var:


1a: En biolight

2a: prova biolight i 2 mån

3a: prova biolight i 1mån

4-25: ett usb minne.


HAHAH, Jag vann också nåt ISSSA!!! MOHHAHAHAHAH! XD


:D:D:DD:D:D:D:D:D


  


Av Felizia - 15 mars 2011 19:17



      Ruffe fick vila idag, rider ju imorgon och han har ändå gått rätt bra nu ;)

Tränade isac för maria, han var stel och lyssnade int :(

ajja, bättre lycka nästa gång, det är bara att trimma ännu mer!!


Av Felizia - 15 mars 2011 16:08

Har skrivit fel på frågestunden! Ska givetvis vara Torn som är sämst & Dagstorp, Lillhagen, Helsingborg & Tingsryd på dem bästa klubbarna ! :D


  



Sök i bloggen

Presentation


Mitt namn är Felizia och jag är 16år. Jag har 2 egna D-ponnys Kilmaryl Rua och Woodfield High Flyer samt två lånehästar, en c-ponny vid namn Buzz Lightyear och en storhäst som heter Beckasin. Jag studerar på Helsingborgs Ridgymnasium i klass 1B.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Omröstning

Har du läst några av mina tidigare bloggar innan?
 Ja, alla!
 Ja, nån gång
 Vet inte
 Nej, första gången
 Har aldrig hört talas om dina bloggar

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards