feliziagoransson

Alla inlägg den 5 mars 2011

Av Felizia - 5 mars 2011 21:13


ISAC:

LB: 0a, han var jättefin och vi vann! (L)

LB (sveland): 0a & fin även här och vi vann igen! <3


KILLMARYL RUA:

LB(sveland): Rev sista hindret! Surt men han var sjukt fin! Vi slutade på en 10nde placering i klassen & 9nde placering i sveland cup kvalet! <3

LA: 0a, och jäääättefin! Vann här med! (L) Nu är vi kvalade till MSV B som vi ska rida i om 2 veckor är det tänkt! :D


Bea tävlade Harry i regionalt för första gången!


HARRY:

LB: 0a och blev delad 2a ! :)

LB (sveland): rev ett i omhoppningen! Han var piiiiigg! ;)



Tyckte där var bra priser! detta + pengarna tillbaka på tdb (som alltid)



Ett sveland schabrak, tre lillhagen blå/gula rosetter, 1 blå/gul sveland rosett, en vit sveland rosett, en vit lillhagen rosett, en provpåse från pavo, 2 sveland plaketter, 2 små lillhagen plaketter, 2 stora lillhagen plaketter.

2 st sveland t-shirtar (vänster bild är framsidan & höger är baksidan)

     

 En säck pavo fodersäck ;)

 

Harry och Bea <33


Fick även två goodiebag/välkomspåsar av sveland som innehöll:

* en liten betfor påse

* en sveland penna

* glans schampoo

* sveland nyckelband

* sveland klistermärke


       

Av Felizia - 5 mars 2011 21:09

FLÅÅÅÅÅT för noll update!

Jag har varit iväg hela dagen, har tävlat och sen stack jag och hejade på Elitlaget! ;D Imorgon blir det div I! TAGGA! 

Dagge blev näst sist idag! :(( Men vi tar hem det imorgon ;)

Resultat från dagen kommer strax! ;)


  

Sök i bloggen

Presentation


Mitt namn är Felizia och jag är 16år. Jag har 2 egna D-ponnys Kilmaryl Rua och Woodfield High Flyer samt två lånehästar, en c-ponny vid namn Buzz Lightyear och en storhäst som heter Beckasin. Jag studerar på Helsingborgs Ridgymnasium i klass 1B.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Omröstning

Har du läst några av mina tidigare bloggar innan?
 Ja, alla!
 Ja, nån gång
 Vet inte
 Nej, första gången
 Har aldrig hört talas om dina bloggar

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards