feliziagoransson

Alla inlägg under augusti 2011

Av Felizia - 7 augusti 2011 19:36

Provar lyckan i Johannas bloggtävling. Klicka HÄR för att komma till tävlingen. 

Har varit SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHÄR nära att köpa det schabraket i just den färgen, hade ju varit super att vinna ett :D


xoxo Felizia


Av Felizia - 6 augusti 2011 22:47

Har en sån konstig känsla till att blogga, när jag väl bloggar så orkar jag aldrig/ har aldrig lust att göra inlägg men när jag inte bloggar så saknar jag att blogga.... Sen så ibland när jag skrittar fram /av så tänker jag på nya idéer till bloggen och får riktigt bra idéer och i huvudet så formulerar jag det precis som jag skulle gjort när jag berättat om det, men så fort jag ska skriva ner det så blir allt bara pannkaka, som nu. Jag är inte nämnad för att blogga, min blogg kommer aldrig bli stor, jag har inte tid för att lägga energi på bloggen, det är bäst jag slutar blogga på RIKTIGT. Jag får ju knappast fler läsare av att ta pauser osv. ska rensa bort det viktiga i bloggen nu, sen tas den bort. Det var allt jag hade att säga.


sista inlägget

xoxo Felizia

Av Felizia - 3 augusti 2011 14:00

Fick superfina bilder av Tilia Böök från Dagstorp i torsdags, både på fly och Isac :)


 

öööhm, för stort bett eller? :P  

  sååååååååå fin <3  

hihihi, sötis <3


xoxo Felizia  

Av Felizia - 3 augusti 2011 10:00

  COPYRIGHTALLA bilder!

Alla bilder är tagna av

Fotograf: Tommy Ohlsson, Epost: tommy@fotostudion.se



  banken hinder 16

14a  

hinder nr 13  

vattengrav nr 11  

nr 11 igen

efter hinder 9 på väg mot nr 10 :)  

innan hinder nr 3     

hinder nr 2 :)

    hinder nr 1

  

sötaste

Snygga emma där;)   

AWWW

Galopperar till vattengraven, jag har världens finaste häst

bjuder på min fula min!


bloggplatsen försämrar dock kvalitén på bilderna, dem är givetvis bättre annars. Tommy fotade endast på söndagen i lilla och stora rundans final, mejla honom om ni vill ha tag i bilder!


xoxo Felizia

Av Felizia - 2 augusti 2011 20:35

Ahhhh, dum och glömsk som jag är så glömde jag ju såklart ladda upp bilderna på flätorna!


Här kommer det! :)


  Svansen, flätad och borstad!

Flätorna i manen , blev dock fula!


xoxo Felizia   


Av Felizia - 2 augusti 2011 20:19

Nu är fly ren och fin! Har precis badat henne, hon ska även ha knoppar imorgon, hihi^^ Tänk er hello kitty schabrak och matchande luva och swarovski pannband och knoppar, haha, sååå söt :D

Är taggad tills imorgon, vem ser man på Ribban? Har ni en kamera med er får ni gärna knäppa några bilder. ;) Någon som fotat på derbyt som råkat ta en bild på mig får gärna skicka till min mail, mitthestliv@hotmail.com givetvis får ni länk om ni skickar.


Nu ska jag nog torka av mina stövlar, och ... ÄÄÄÄÄTA, är suuuuperhungrig (intresseklubben antecknar) Har bara orkat skriva ett tidsinställt till imorgon men ni överlever väl? Kommer jag på något annat skriver jag fler senare.


Redigerade en bild på fly innan, mest på skoj, picasa är inte något att hurra för direkt men det funkar och är lätt att använda, t.o.m för en trögskalle som jag!


  awe<3


xoxo Felizia



Av Felizia - 2 augusti 2011 19:30

FIIIIIIINA FLYYY!  


jag sa ju att han inte är bäst på att fota, haha ^^    

<3 

<3  

Finaste  

Hihi, framben<3  

Kan man kalla det super söt? :))  

Trodde jag beskärde bilderna?   

Jä*la picasa!  

Denna beskärde jag också?!  

denna med....  

  Aww, fin bild på fin ponny :) 


Som sagt, picasa är jäkligt konstigt idag, vill inte alls...!


xoxo Felizia  

Av Felizia - 2 augusti 2011 15:25

Hej igen! Nu har jag fixat en ny header, gjorde den lite snabbt, vad tycks? Jag har även beskärt bilderna från idag, ändrat lite i menyn och gjort en presentation, älskar att bloggplatsen är så himla enkel att använda, fattar inte hur jag kunde vilja ha blogg.se! Det saknas fortfarande en kommentar, om ni vill se bilderna från idag, KOMMENTERA :)

Nu ska jag hitta på något att skriva om...


Snäll som jag är, bjuder jag givetvis på ett smakprov!

 

Aww, sötan, kolla frambenen, hahah ^^ <3 


xoxo Felizia

Sök i bloggen

Presentation


Mitt namn är Felizia och jag är 16år. Jag har 2 egna D-ponnys Kilmaryl Rua och Woodfield High Flyer samt två lånehästar, en c-ponny vid namn Buzz Lightyear och en storhäst som heter Beckasin. Jag studerar på Helsingborgs Ridgymnasium i klass 1B.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Omröstning

Har du läst några av mina tidigare bloggar innan?
 Ja, alla!
 Ja, nån gång
 Vet inte
 Nej, första gången
 Har aldrig hört talas om dina bloggar

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards