feliziagoransson

Alla inlägg under februari 2011

Av Felizia - 28 februari 2011 21:06

HEJ! :D


vad tycker ni om den nya designen? ;) ändrade till blått för att få lite summerfeeling för vi vill ju ha sommar! ;D


Headern är gjord av: Madeleine från showjumpers.blogg.se


Har även ändrat signaturerna;) här är min nya puss&kram ;D


  


kanske ändrar dem sen men de får duga sålänge ;) 






Av Felizia - 28 februari 2011 19:30

Bilder från GHS! :))

sjuuukt kul var det ;D

tack för helgen issa <3


BILDBOMB :D



     

hehe dessa fann jag på dressyrmupparnas blogg. Hehe(dem som ringat in) jag ritade en pil på mig &camilla hhööhö, smexiia mössor! i knooow!

Vitaminer  

Lädergrimma till Isac  

Knäckebröd som man vann på Leksands montern:)  

Gratis betfor påsar från sveland & betfor  

Blått strasspannband 179:-  

Röd & Gula bandage till benskydden i terrängen   Saker från goodiebagen från bloggarna!

*Blå strumpor från Charlie's 

*Rosa/orange borste från philippa's

* Hööks katalog

*Häst schampoo från hööks

*20% rabatt hos Charlie's

* Lappar från bloggarna: dressyrmupparna, warnmark, teamsl, hastochridverksamhet, eleonors osv.

M.M!! 

Gratis saker:

*kalender från Agria

*söta askar från Libresse XD

*reflex& klistermärke från?

*skiva från ?

  

Blått bling spö från Charlie's 89:-

  

Tyglar från Skara hästsport 99:-  

alla sakerna:)  

kolla storleksskillnadenHAHAHAHHAH!?  söta boots.

  

issas popcorn XD

 

snööggg issa;)

  

Issa i cowboy hatt ;)  

Scandinavium från toppen ;)

  

Söt liiiiiiiiten kingsland väst! :D

  

Issa i ful hjälm ;)

  

rååååååsa sadelgjord HAHHA :D

  

Rosa lädergrimma HAHAH ;:D

 

Vit sadel, trodde ridning var en smutsig sport?    

Roooosa outfit! :D  rosa träns, sadel, stigläder, stigbyglar & benskydd :DD 



       

Av Felizia - 27 februari 2011 01:21

hej, nu ska jag och issa sova :p

vi har haft askul på GHS idag;D

jag ska sova hos henne i natt :)


jag har inte köpt NÅNTING! utom en polkagris, mat och dricka...

ska handla imrg ist:D

Issa har sån jvl tur!!!!

hon vann 3 tävlingar/utlottningar idag!

först ett schabrak hos Sveland & sen en borste från Libresse & sen lindor från Libresse!

fuskigt!;( ajja, ska sno hennes sveland schabrakj ändå så ;) heheh xd


läs gärna hennes blogg: elevating.blogg.se



       




Av Felizia - 25 februari 2011 22:34

Imorgon åker jag till GHS! :D

Därför kommer det vara FETT kass update fram till måndag! :(

Ni står väl ut? ;)


     

Av Felizia - 25 februari 2011 22:26

Blir så himla arg! Det går inte att mobilblogga med bilder nånstans!

Har provat: devote.se, blogg.se, bloggplatsen.se, blogspot.com

Kan man bli mer än förbannad?!


     

Av Felizia - 25 februari 2011 22:17

     


Det här tar fan priset till den roligaste kommentaren ever! AHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAH

pinsamt!



     

SVAR: Ja jag är ju askär i honom!!!!! NOT Känner knappt honom, utom snöbollskriget på SM då han och hans kompis kastade snöbollar på oss och tryckte ner oss i snön & mula oss så har jag inte ens snackat med honom! HAHAH minnen!XD så nej absolut INTE!  Får man inte lägga upp ett inlägg om någon som skriker roligt, kunde ju lika väl varit vem som helst ;)


Av Felizia - 25 februari 2011 00:39




SVAR: har bara ridit 4 LA:er varav 2 felfria, dem andra har jag klantat mig i, jag menar smart att rida så snett/fel in i en kombination så man inte kan komma till B hindret ? HAHAH :D


älskar min ruffe (L)


          

Av Felizia - 25 februari 2011 00:35

HAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAH

avsnitt 7! i slutet när dem har vattenkrig då skriker nicholai skitroligt! HAHAHA


Lisa&Nicholai

hahah FET HISS till hans skrik!!!HAHAHAHHA

"whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!!!!"  


Tårtakuten! me like!HISS på det ;)


     

Sök i bloggen

Presentation


Mitt namn är Felizia och jag är 16år. Jag har 2 egna D-ponnys Kilmaryl Rua och Woodfield High Flyer samt två lånehästar, en c-ponny vid namn Buzz Lightyear och en storhäst som heter Beckasin. Jag studerar på Helsingborgs Ridgymnasium i klass 1B.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Omröstning

Har du läst några av mina tidigare bloggar innan?
 Ja, alla!
 Ja, nån gång
 Vet inte
 Nej, första gången
 Har aldrig hört talas om dina bloggar

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards