feliziagoransson

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Felizia - 2 februari 2011 18:56

  

KAVAJ, tror inte den finns faktiskt.

PANNBAND: Swarovski

BOOTS: professional choice

STIGBYGLAR: JIN

SPORRAR: JIN

BENSKYDD (riktigt limegröna): finns nog inte men Hööks Equi-guard

BENSKYDD FRAM&BAK: Horze

SPÖ: Horze

SCHABRAK: scapa sports

STÖVLAR: Tretorn advance, finns ej...


  

Av Felizia - 2 februari 2011 18:10

  



Skicka in en hääärlig sommarbild på ett djur!

Reglerna är simpla:


1. du måste ha tagit bilden själv eller ha tillgång till den

2. Det ska vara en sommarbild på ett djur,

3. om du vill ha bilden länkad (om du vinner) så skriv bloggnamnet eller liknande hemsidor.

4. När du skickar den till min mail så ha som rubrik  "TÄVLING"  så jag vet :)


skicka dit bidrag till

mitthestliv@hotmail.com


  



Vinnaren dras på lördag/söndag ! :D

Av Felizia - 2 februari 2011 17:57

fick ett tips att jag skulle skriva om träningstips...

hmm, tror inte riktigt det är min grej faktiskt.

Jag är faktiskt inget proffs, visst jag kan ju skriva hur jag gör i vissa situationer men det är kanske inte alltid det "korrekta"...

Så tyvärr tror jag ej att det blir något sådant:( men tack för tipset!! :D

Kom gärna in med fler förslag hur jag kan göra bloggen bättre !:D


tävlingen kommer upp inom kort, samt ev. en outfit ! :D



  





Av Felizia - 2 februari 2011 17:52


Idag tränade jag dressyr med Isac, gick ganska dåligt, antingen hade han ingen bjudning eller så sprang han iväg, han var även väldigt stel idag !

Vi träna på skänkelvikningar, övergångar, samlad galopp, ökningar, volter osv :)


NO PICS:((( skäääms på mig :(  

   Harry ville vara med på bild ! :D

SVENSKT PONNY DERBY 2010, WIIINNER! :D

världens bästa B-ponny! <33


  

Av Felizia - 2 februari 2011 14:52

Vet absolut inte vad jag ska blogga om nu :(

lite tips hade inte skadat, dagens ridpass kommer ikv och idag ska jag träna dressyr ! :) Kommer även en tävling ikväll skulle jag tro, ska samt se om jag kan få in en hot or not om jag har tid,

SKICKA DITT BIDRAG TILL:

mitthestliv@hotmail.com


så kommer den idag eller imorgon, senast fredag ...


2 dagar kvar nu ! :D


  

Världens finaste D-ponny! <3


  

Sök i bloggen

Presentation


Mitt namn är Felizia och jag är 16år. Jag har 2 egna D-ponnys Kilmaryl Rua och Woodfield High Flyer samt två lånehästar, en c-ponny vid namn Buzz Lightyear och en storhäst som heter Beckasin. Jag studerar på Helsingborgs Ridgymnasium i klass 1B.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Omröstning

Har du läst några av mina tidigare bloggar innan?
 Ja, alla!
 Ja, nån gång
 Vet inte
 Nej, första gången
 Har aldrig hört talas om dina bloggar

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards