feliziagoransson

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Felizia - 4 februari 2011 22:49

  

jag vet att detta inte är ngt hästrelaterat inlägg men


VAD TYCKER NI OM DESSA ? HISS/DISS

alla svarar :D


    

#11

Av Felizia - 4 februari 2011 20:50

Dag 1 - Presentera din häst
Dag 2 – Min första egna häst
Dag 3 - Min största rädsla
Dag 4 - Hur började mitt häst intresse
Dag 5 - Det här finns i min rykt låda
Dag 6 - Det här gör jag direkt jag kommer till stallet.
Dag 7 - Min favorit grej i stallet
Dag 8 - Kommentera vad ni vill veta denna dag!  
Dag 9 - Mitt bästa häst minne
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Det här saknar jag
Dag 12 - En nytagen bild på din/dina hästar
Dag 13 - Varför får ridning dig att må bra
Dag 14 - Något du och någon av hästarna du haft som du är stolt över som ni har gjort
Alla meetings och fälttävlan, typ
derbyt, lag-sm, hopp-sm, börjes osv...:D sjukt kul!
saknar också min älskade butterfly, vila i frid min ängel! <3
saknar även smilla och mirre! <3
och tiden när jag fick tävla världens bästa ponny, yakari! <3
  

Av Felizia - 4 februari 2011 20:23

 

Idag red jag isac & rufus!


Först red jag ut på Isac med bea & mariana, bea red harry och mariana helga.

Det var typ vattenpölar med is under & isbana, jag som trodde allt hade töat nu :( fast efter ett tag rd vi bort till granarna och där kunde vi galoppera & allt på en gräsplätt, det var mysigt och vi hoppade granar! :D

sjukt kul! :D


Sen red jag rufus i ridhuset.

GICK SJUUUKT DÅLIGT!

Han var sjuuuuuuuuuuuuuuukt stark, han kickade och bockade typ hela tiden och nästan skenade runt i ridhuset, och han gick typ inte att jobba med för jag hade full sjå för att få stopp på honom :o

BUSE! :P

fast jag älskar honom ändå, min lille galning! ^^ <33


NO PIC (igen)



   

Av Felizia - 4 februari 2011 20:20

som rubriken säger.


men jag fyller faktiskt år idag!

så jag har firat den lite och sånt..:)

dagens ridpass kommer alldeles strax, följt av en ny "lucka" :D


  

Sök i bloggen

Presentation


Mitt namn är Felizia och jag är 16år. Jag har 2 egna D-ponnys Kilmaryl Rua och Woodfield High Flyer samt två lånehästar, en c-ponny vid namn Buzz Lightyear och en storhäst som heter Beckasin. Jag studerar på Helsingborgs Ridgymnasium i klass 1B.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Omröstning

Har du läst några av mina tidigare bloggar innan?
 Ja, alla!
 Ja, nån gång
 Vet inte
 Nej, första gången
 Har aldrig hört talas om dina bloggar

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards