feliziagoransson

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Felizia - 6 februari 2011 21:58

Kollade ponnyakuten del 5 på svt play innan.

mitt i programmet så kom min gamla tränare in?

Fredrik Jönsson :D


  

HAHAH SOM JAG GARVA NÄR JAG SÅG DETTA! HAHAHAHAHAHAHAH! XD

"vilda västern"

HAHAHAHAH


  

Av Felizia - 6 februari 2011 21:41

  

Rolf-Göran Bengtsson & Ninja La Silla


Kollade precis världs cup hoppning och Roffe blev 3a :D

en hundra del från 2an :/

2a i Europa ligan nu ;D

GRYYYMT :D


  

Av Felizia - 6 februari 2011 18:43

  För er som inte ser vad det står så finns det här:


bild till vänster <---  @selwynochristine.blogg.se

"snyggt tycket jag. Det är ett dressyrträns för er som inte vet det. Ett kandar, det använder man i de högre klasserna. Blir ju svårare att rida med ett sånt. Om jag skulle ridit så högt hade jag velat ha detta. HISS."


bild till höger ---> @sportrytttarna.blogg.se

"Tycker detta är ganska snyggt. För er som inte vet det så är det ett dressyr träns och bettet är för högre klasser i dressyr. HISS."


De använder sig av exakt samma bild också,

gillar ni at folk "härmas"?

TYCK TILL:


HISS/DISS?


  

Av Felizia - 6 februari 2011 18:07

Vinnaren av tävlingen blev den här fina bilden av AMANDA NORÉ!

http://amandamathilda.devote.se


  

Av Felizia - 6 februari 2011 17:47

 

omgivning: medium, ngt rörig.

renlighet: hot, ser rent ut!

sits: medium, ta ut foten lite ur stigbygeln och ta fram skänkeln, samt lyft dig lite mer ur sadeln.

matchning: hot, snyggt!   skulle vilja att du vred pullarnosgrimman så att den sitter mitt på nosryggen ! :)

 samarbete: hot,

resultat: HOT ,  söt polle! :)

omgivning: medium, allt utom agria skylten & hindret bedvid var snyggt:P

renlighet: hot,

sits: hot, skulle önska att foten inte var så långt ut ;)

matchning: halvhot, typ inget att matcha men skulle önska en svart kavaj ;)

 samarbete: hot,

resultat: HOT ,  fint ekipage! :)

  

omgivning: hot, 

 renlighet: hot,

sits: hot, ta fram foten ngt

matchning: hot, samma som på bilden ovan ;)

 samarbete: hot,

resultat: HOT ,  fin hääääst ! :D

  

omgivning: halvhot, staketet förstörde

renlighet: hot, ser väl rent ut

sits: halvhot, bak med axlarna och vrid om händerna

matchning: not, ingen matchning! skulle önska att du hade en aachen rem

samarbete: hot,

resultat: HALVHOT ,  gullig häst  

omgivning: hot, snygg

renlighet: hot,

sits: halvnot, fram med blicken, sätt dig ner  i sadeln och vrid om handen, samt ta bak axlarna

matchning: not, noll matchning... ganska fult med luddet på sadelgjorden och schabraket ser litet ut.

 samarbete: hot,

resultat: MEDIUM, söt heest ;)


    

Av Felizia - 6 februari 2011 17:27

Hej,

jag vet att det har varit dålig update idag men det är för att jag var och kolla på hästtävlingar idag & hjälpte julia! :)

Hann inte se MSV B men jag såg hennes LA, resultat !

Nygaards Fölfod: 0a, precis utanför placering, hon såg fin ut tyckte jag ! :)

Munsboro Destiny: Rev först 5b sen skulle hon vända upp till 6an och i svängen så släppte underlaget och dessan bara la sig rak lång! USCH!

Men både julia & destiny klarade sig bra utom en ond fot.

hon hade en fot skakning! ^^ hehe, vet att vi har bra humor!



skit underlag, jag halkade en gång  i varje klass igår också!


Sen kom mamma och hämtade mig och vi åkte på årsmöte!

rätt drygt men fick mina priser iaf ;)

Nu är jag hemma och ska äta pizza snart :D


  

Min julia och fina floooooodan :D

  

Sök i bloggen

Presentation


Mitt namn är Felizia och jag är 16år. Jag har 2 egna D-ponnys Kilmaryl Rua och Woodfield High Flyer samt två lånehästar, en c-ponny vid namn Buzz Lightyear och en storhäst som heter Beckasin. Jag studerar på Helsingborgs Ridgymnasium i klass 1B.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Omröstning

Har du läst några av mina tidigare bloggar innan?
 Ja, alla!
 Ja, nån gång
 Vet inte
 Nej, första gången
 Har aldrig hört talas om dina bloggar

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards