feliziagoransson

Alla inlägg under januari 2011

Av Felizia - 31 januari 2011 21:43

  


     


SVAR: Japp, skicka in ditt bidrag till   mitthestliv@hotmail.com

:))



Av Felizia - 31 januari 2011 21:35

  

  


SVAR:

fet diss till denna såkallade "hot or not"

FÖRLÅT MIG men hur f*n ska man ha fötterna , de ska peka 45 grader utot inte ligga helt tryckta in mot sidorna, höstarna är inte smala streck så man kan ha fötterna så för dem är faktiskt runda, och om man pekar in foten måste man dra in knäna och det går ju inte?!

Jag fick dessutom en DISS för min sits, herregud?!

kan du berätta om dessa "smådetaljer " för mig då ju.


DETTA var inte meningen med hot or not, man ska faktiskt vara LITE realistisk.


DISS TILL DETTA!!!!


:O<3


  

Av Felizia - 31 januari 2011 20:08


Han gick någorlunda fint idag, han bockade litegrann men han gick finare och vara inte lika stel idag:)


 



   

                 VET OM ATT JAG SITTER SJUKT KONSTIGT PÅ TYP ALLA BILDER!!

                 & att jag inte matchar, och vissa bilder står han ej i form...

                                             han är under "igångsättning"



                                     

Av Felizia - 31 januari 2011 20:06

  


SVAR: man skickar sin bild till :   mitthestliv@hotmail.com


:)


puss&kram

mitthestliv


Av Felizia - 31 januari 2011 14:56

Dag 1 - Presentera din häst
Dag 2 – Min första egna häst
Dag 3 - Min största rädsla
Dag 4 - Hur började mitt häst intresse
Dag 5 - Det här finns i min rykt låda
Dag 6 - Det här gör jag direkt jag kommer till stallet.
Dag 7 - Min favorit grej i stallet
Dag 8 - Kommentera vad ni vill veta denna dag!  
Dag 9 - Mitt bästa häst minne
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Det här saknar jag
Dag 12 - En nytagen bild på din/dina hästar
Dag 13 - Varför får ridning dig att må bra
Dag 14 - Något du och någon av hästarna du haft som du är stolt över som ni har gjort
mitt bästa hästminne är nog när jag fick mina hästar, när jag vann derbyt med harry, när jag vann 5 klasser i rad med isac, när jag hade butterfly! HON VA OSLAGBAR! när jag blev tvåa i min första LA med rufus,  känslan att man hhar lyckats och att man har dem bästa hästarna! <3
när jag kom på 16e plats i hopp-SM med yakari, i a-finalen, alltså är harry en av dem 20 bästa b-ponnyerna i Sverige!
no picture 2 day :(
<33
puss&kram
mitthestliv

Av Felizia - 30 januari 2011 21:10

JAG BEHÖVER EN NY HEADER!

ngn som kan fixa ? :))


dessa bilderna kan ni ju använda :)


        


NI BEHÖVER INTE HA MED ALLA OM NI INTE VILL! :)

skulle vara supersnällt om ni fixade ! :)


puss&kram

mitthestliv

Av Felizia - 30 januari 2011 18:18

  


SVAR: jag har en b-ponny, YAKARI, en c-ponny, ISAC, en d-ponny, KILLMARYL RUA & ett storhäst föl, MUSTANG MAIL ! :)


  

MIN LILLA MUSTANG MAIL! (MUSSE <3)


puss&kram

mitthestliv

Av Felizia - 30 januari 2011 18:10

Jag har tävlat idag, det är därför jag haft så dålig update idag :P


Jag tävlade dressyr (BLÄ) med isac :)


LB:1 - han var spääänd, pigg tittig och lite dum för han typ började kicka i mellantraven och studsade i galoppen XD han är för söt min lille is ;) slutde på 5e plats med 60%


LA:1- debuten med hnm i det, han gick hyfsat, några småmissar men annars bra, slutade SIST (?) trots att folk ridit sämre ritter :S med 59%    UNDERDÖMD!!!!!


hahah som jag garva när jag såg på protokollet i LBn XDXDXD

jag gjorde en volt och då stod där typ i kommentaren "dålig ställning i hörnen" OMG , där finns ingen hörna på en volt !? HAHHAHAHHAHAHAHAHHAH


  

typ såhär såg vi ut :) fast jag hade grå kavaj & ingen nummerbricka på magen :P


puss&kram

mitthestliv



Sök i bloggen

Presentation


Mitt namn är Felizia och jag är 16år. Jag har 2 egna D-ponnys Kilmaryl Rua och Woodfield High Flyer samt två lånehästar, en c-ponny vid namn Buzz Lightyear och en storhäst som heter Beckasin. Jag studerar på Helsingborgs Ridgymnasium i klass 1B.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Omröstning

Har du läst några av mina tidigare bloggar innan?
 Ja, alla!
 Ja, nån gång
 Vet inte
 Nej, första gången
 Har aldrig hört talas om dina bloggar

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards