feliziagoransson

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Felizia - 24 januari 2011 16:40

PAINT SKILLS ASSÅ! :D


till sportrytttarna.blogg.se

ta den om ni vill ;)


  

Av Felizia - 24 januari 2011 13:24


ROSA OUTFIT!

alldeles för mycket för mig!

vad tycker ni?



LAGOM för mig typ. men inte på mina hästar ! ett sto :D


    


Av Felizia - 24 januari 2011 12:10

                                



        



* LÅNGA MANAR! ser ovårdat ut!

  

bild från 2007 då harry hade lång man!


   

* JOFA HJÄLM!

riiiktigt fult med sån plastskithjälm. tom ÖB hjälmarna är snyggare och JOFAn är DYRARE än ÖB hjälmen!

MIN ÅSIKT!

  

* Montain Horse ormskinnsstövlar.

dem är alldeles för mycket. dem svarta kan vara OKEJ. men inte snyggt. dem bruna ser bajsiga ut & dem vita... asså, de är nog de fulaste jag sett... vem gör VITA ridstövlar. det är trots allt ridning vi håller på med. vitt blir lätt skitigt och allt. nej usch såna hade jag INTE velat ha....!

Pioneer ormskinnsstövlar är också lite för mycket men dem passar på vissa. tex frida :)

  




* KORTA MANAR!- ser välvårdat & fint ut! SNYGGT!

harry 2010.

  



*KNOPPAR! riktigt snyggt, helst i dressyr;)

hästen ser snyggare ut och man ser musklerna i halsen (om den har de)

Isac Lag-SM 10 med sydda knoppar! :D

  


*Swarovski pannband!- riktigt snygga och flashiga!

FET DISS till kvalitén på dem bara!

HISS/DISS?


  


puss&kram

mitthestliv





Av Felizia - 24 januari 2011 12:06

Dag 1 - Presentera din häst
Dag 2 – Min första egna häst
Dag 3 - Min största rädsla
Dag 4 - Hur började mitt häst intresse
Dag 5 - Det här finns i min rykt låda
Dag 6 - Det här gör jag direkt jag kommer till stallet.
Dag 7 - Min favorit grej i stallet
Dag 8 - Kommentera vad ni vill veta denna dag!
Dag 9 - Mitt bästa häst minne
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Det här saknar jag
Dag 12 - En nytagen bild på din/dina hästar
Dag 13 - Varför får ridning dig att må bra
Dag 14 - Något du och någon av hästarna du haft som du är stolt över som ni har gjort
Asså typ allt kan ju hända & det finns mycket som kan hända inom ridning.
Men typ gå omkull (vilket jag har gjort 2ggr på hinder)
göra något så hästen/ryttaren skadar sig.
ja det fick bli något kort...
för er som känner för att läsa om mina omkullridningar kommenterar att ni vill höra det annars blir de ingenting.

Sök i bloggen

Presentation


Mitt namn är Felizia och jag är 16år. Jag har 2 egna D-ponnys Kilmaryl Rua och Woodfield High Flyer samt två lånehästar, en c-ponny vid namn Buzz Lightyear och en storhäst som heter Beckasin. Jag studerar på Helsingborgs Ridgymnasium i klass 1B.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Omröstning

Har du läst några av mina tidigare bloggar innan?
 Ja, alla!
 Ja, nån gång
 Vet inte
 Nej, första gången
 Har aldrig hört talas om dina bloggar

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards