feliziagoransson

Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Felizia - 29 januari 2011 23:39

JAG ÄR MED PÅ ISSAS, MY'S & JOSEFINES TÄVLING! :D


läs även deras ägiga blogg oxå :D

http://elevating.blogg.se/2011/january/tavling-1.html

 

  


puss&kram

mitthestliv



Av Felizia - 29 januari 2011 15:08

  


1. Pro-benskydd- snygga, bra passform, diss till att dem inte fins i Cob storlek! HALVHISS

2. Equi-Guard- snygga, men kasst att dem är så ljusa inuti, DISS

3. Veredus- snygga, bra passform, (okrossbara), mjuka inuti, skulle önskat fler färger och mindre storlekar, HISS

4. Eskadron- stilrena, svåra att hitta i små storlekar, HALVDISS

5. Lamicell- snygga, finns i bra storlekar, HALVHISS

6. John Whitaker - snygga, dock dåliga spännen bak... HALVHISS

7. Jacson- typ fula, luddiga och konstiga, DISS

8. Haglunds - typ cool färg, och typ likadana som PRO , HALVDISS

 


GLÖM INTE ATT KOMMENTERA VAD NI VILLE VETA I DAGENS LUCKA! :D

håll utkik nu i helgen efter en ny 

   


puss&kram

mitthestliv

Av Felizia - 29 januari 2011 10:23

Dag 1 - Presentera din häst
Dag 2 – Min första egna häst
Dag 3 - Min största rädsla
Dag 4 - Hur började mitt häst intresse
Dag 5 - Det här finns i min rykt låda
Dag 6 - Det här gör jag direkt jag kommer till stallet.
Dag 7 - Min favorit grej i stallet
Dag 8 - Kommentera vad ni vill veta denna dag!  
Dag 9 - Mitt bästa häst minne
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Det här saknar jag
Dag 12 - En nytagen bild på din/dina hästar
Dag 13 - Varför får ridning dig att må bra
Dag 14 - Något du och någon av hästarna du haft som du är stolt över som ni har gjort
nu är det dags för er att kommentera vad ni vill veta... !!!!!
kom igen nu! :D
  
Jennifer hoppar min fina Isac <3
puss&kram
mitthestliv

Sök i bloggen

Presentation


Mitt namn är Felizia och jag är 16år. Jag har 2 egna D-ponnys Kilmaryl Rua och Woodfield High Flyer samt två lånehästar, en c-ponny vid namn Buzz Lightyear och en storhäst som heter Beckasin. Jag studerar på Helsingborgs Ridgymnasium i klass 1B.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Omröstning

Har du läst några av mina tidigare bloggar innan?
 Ja, alla!
 Ja, nån gång
 Vet inte
 Nej, första gången
 Har aldrig hört talas om dina bloggar

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards