feliziagoransson

Alla inlägg den 30 januari 2011

Av Felizia - 30 januari 2011 21:10

JAG BEHÖVER EN NY HEADER!

ngn som kan fixa ? :))


dessa bilderna kan ni ju använda :)


        


NI BEHÖVER INTE HA MED ALLA OM NI INTE VILL! :)

skulle vara supersnällt om ni fixade ! :)


puss&kram

mitthestliv

Av Felizia - 30 januari 2011 18:18

  


SVAR: jag har en b-ponny, YAKARI, en c-ponny, ISAC, en d-ponny, KILLMARYL RUA & ett storhäst föl, MUSTANG MAIL ! :)


  

MIN LILLA MUSTANG MAIL! (MUSSE <3)


puss&kram

mitthestliv

Av Felizia - 30 januari 2011 18:10

Jag har tävlat idag, det är därför jag haft så dålig update idag :P


Jag tävlade dressyr (BLÄ) med isac :)


LB:1 - han var spääänd, pigg tittig och lite dum för han typ började kicka i mellantraven och studsade i galoppen XD han är för söt min lille is ;) slutde på 5e plats med 60%


LA:1- debuten med hnm i det, han gick hyfsat, några småmissar men annars bra, slutade SIST (?) trots att folk ridit sämre ritter :S med 59%    UNDERDÖMD!!!!!


hahah som jag garva när jag såg på protokollet i LBn XDXDXD

jag gjorde en volt och då stod där typ i kommentaren "dålig ställning i hörnen" OMG , där finns ingen hörna på en volt !? HAHHAHAHHAHAHAHAHHAH


  

typ såhär såg vi ut :) fast jag hade grå kavaj & ingen nummerbricka på magen :P


puss&kram

mitthestliv



Av Felizia - 30 januari 2011 17:40


 

omgivning: hot, sooooommmar (L)

  renlighet: hot, hästen ser ren ut

sits: hot, mer eftergift önskas

matchning: hot, typ inget att matcha

samarbete: hot,

resultat: HOT ,  super gulligt ekipage! ^^

omgivning: medium, ngt stökig

renlighet: hot, hästen ser vit ut ;)

sits: hot, ngt mer eftergift önskas

matchning: hot, typ inget att matcha med, snyggt att du har samma nyans av brunt på allt!

 samarbete: hot,

resultat: HOT ,  sött ekipage! :D

         

omgivning: medium, ngt tråkig

renlighet: hot, hästen ser ren ut

sits: medium, (svår vinkel) du ser ihopsjunken ut, sträck på dig, fram med handen ngt, annars bra

matchning: hot, 

 samarbete: hot, skulle vilja att ponnyn såg mjukare ut.

resultat: HOT ,  söt häst :)

omgivning: not, lite stökig

  renlighet: hot, cool färg!

sits: medium,sträck på dig, håll händerna bredvid varandra,ta ut foten ngt ur stigbygeln

matchning: halvhot, inget att matcha

 samarbete: halvhot, skulle vilja att ponnyn sökte sig neråt :)

resultat: HALVHOT ,  så gulligt ekipage ! :D

  

omgivning: halvhot, ser okej ut.

 renlighet: hot, hästen ser ren ut

sits: hot, snyggt

matchning: hot, bra de lilla du har att matcha med hehe^^

 samarbete: hot,

resultat: HOT ,  fin hääääst! :D


  

omgivning: hot, mysig!

 renlighet: hot,

sits: hot, sträck på dig ngt och ta bak foten lite :)

matchning: hot, snygg matchning!

 samarbete: hot,

resultat: HOT ,  söta tillsammans ! gullig puggepogg! :D


puss&kram

mitthestliv

Sök i bloggen

Presentation


Mitt namn är Felizia och jag är 16år. Jag har 2 egna D-ponnys Kilmaryl Rua och Woodfield High Flyer samt två lånehästar, en c-ponny vid namn Buzz Lightyear och en storhäst som heter Beckasin. Jag studerar på Helsingborgs Ridgymnasium i klass 1B.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Omröstning

Har du läst några av mina tidigare bloggar innan?
 Ja, alla!
 Ja, nån gång
 Vet inte
 Nej, första gången
 Har aldrig hört talas om dina bloggar

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards