feliziagoransson

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Felizia - 3 januari 2011 21:53

Mina förebilder inom ridsporten är;

* Isabella Nilsson- för hon har jobbat så sjukt mycket med becki (black trump) från heeelt galen till en häst som vinner MSV A ! 

Folk slänger skit på henne. "fan vad du drar henne i munnen & bla bla bla"

Men dem glömmer att hon kämpat!

isabellanilsson.myshowroom.se 

mer känd som bellablondiiiiiiee.blogg.se men hon ha bytt :)


* John Whitaker- för att han fortfarande tävlar fast han är så gammal, ja kanke inte direkt OS nuförtiden men ändå  han är en förebild för alla!


* Rolf-Göran Bengtsson- ja kan man inte mer än att se upp till honom? han är grym helt enkelt!


John Whitaker & Milton!

  

Rolf-Göran Bengtsson & Ninja La Silla

ninja stolen!

   

Isabella Nilsson & Black Trump MSV A i Trollhättan

(foto: linn)

Fick bli en stor bild på dig för du är awesome! :D

  

Grymt jobbat bella!



puss&kram

mitthestliv

Av Felizia - 3 januari 2011 17:58

Hej!

Flååååt för dålig update!

Men jag har lixom varit upptagen hela dagen :(

Berättar om dagen nu.

Först åt jag sen gick jag ut och mockade & red isac, hangick okeej...

sen kom marlene & jag fick hjälpa henne med att fixa grejooorna,

sen gick vi in & åt macka sen tog vi in hästarna & nu sitter vi här :)


har inte fotat idag :(


så ni får klara er utan...


puss&kram

mitthestliv


Av Felizia - 3 januari 2011 17:58

Hej!

Flååååt för dålig update!

Men jag har lixom varit upptagen hela dagen :(

Berättar om dagen nu.

Först åt jag sen gick jag ut och mockade & red isac, hangick okeej...

sen kom marlene & jag fick hjälpa henne med att fixa grejooorna,

sen gick vi in & åt macka sen tog vi in hästarna & nu sitter vi här :)


har inte fotat idag :(


så ni får klara er utan...


puss&kram

mitthestliv


Sök i bloggen

Presentation


Mitt namn är Felizia och jag är 16år. Jag har 2 egna D-ponnys Kilmaryl Rua och Woodfield High Flyer samt två lånehästar, en c-ponny vid namn Buzz Lightyear och en storhäst som heter Beckasin. Jag studerar på Helsingborgs Ridgymnasium i klass 1B.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Omröstning

Har du läst några av mina tidigare bloggar innan?
 Ja, alla!
 Ja, nån gång
 Vet inte
 Nej, första gången
 Har aldrig hört talas om dina bloggar

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards