feliziagoransson

Alla inlägg under januari 2011

Av Felizia - 1 januari 2011 19:36

  


tänkte hissa & dissa lite! :D


HISS:


*GG schabrak, dem är ursnygga!

* det är ett NYTT år! :D

* FOKIS blogg! den är sjukt bra & har fina bilder & tips ( fokis.se )

*  ridhus, det är det som gör att vi kan hålla igång hästarna.

*  att det är många som strykit sig till 13spelen, då slipper vi vara där hela natten-.-


fokisblogg :) (klicka för större)

  

GG schabrak

  


DISS:


* att dem skjuter söta mårdhundar :(

* VINTERN! så hemsk, tråkig & kall. försvinn snö!!

*  REKLAM! så jobbiga och dem kommer hela tiden:/

*  mellandagsrean, där är oftast bara rea på tråkiga saker :(

* TVn innan kl 20.00 - där är bara skit !

* en viss störd människa ?


mårdhund, visst är dem söta? :D

  


puss&kram

mitthestliv


Av Felizia - 1 januari 2011 18:58

Hejsan alla sötisar!


Idag har jag slappat tills bea kom:)

Nu har vi ridit, jag red rufus och hon red harry.

Rufus var seg & lite stel:/ harry var dutti pööjk :D

Isac fick vila :'((

Nu har vi ätit korv stoganoff & sitter vid datorn :D

Bea sover här tills imorgon för hon ska rida harry imrg :)

Imorgon blir det shopping med världens bästa abv/syster julia<3

älskar dig julia! (L)



ruffe ville inte stå stilla så jag fick inga bra bilder men här är två :)

    

Har alla som var med på SM i strömsholm fått en sån? :)

(klicka för större)

  


puss&kram

mitthestliv

 




Av Felizia - 1 januari 2011 13:38

NU ÄR JAG TILLBAKA!

Började sakna bloggen lite när man läste andras... hihi^^

Tänkte fortsätta lite som jag brukade. Igår var det nyår det var väldigt roligt och innan vi stack så red jag rufus. Han var super duper fin. Han har haft lite vintervila...okej , det har alla min ponniesar. Dem hade bara 2 veckors vintervila då dem gick 2-4 dagar i veckan (lugna pass) men nu ska dem igång igen inför 13spelen! Men tillbaks till Rufus. Han var riktigt fin för han böjde sig bra, jobbade bra med ryggen och övade lite galoppombyte(inte lika braxd), skänkelvikningar, övergångar och tempo växlingar :) Idag så ska jag rida rufus & isac. Bea kommer strax och rider harry. Update kommer ikvälll om ridpassen :-) (om jag kommer ihåg) & nu har  jag fixat en ny header. Och förresten, igår var  sista dagen på b-ponny:''( om ni undrar varför harry inte är med på headern så är det för att jag har mina täävlingshästar där... SJÄLVKLART har jag inte glömt honom, han är världens finaste ponny <3 älskar honom!

bara för att harry inte ska känna sig glömd så får det bli en bild på honom!


puss&kram

mitthestliv 


  

Sök i bloggen

Presentation


Mitt namn är Felizia och jag är 16år. Jag har 2 egna D-ponnys Kilmaryl Rua och Woodfield High Flyer samt två lånehästar, en c-ponny vid namn Buzz Lightyear och en storhäst som heter Beckasin. Jag studerar på Helsingborgs Ridgymnasium i klass 1B.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Omröstning

Har du läst några av mina tidigare bloggar innan?
 Ja, alla!
 Ja, nån gång
 Vet inte
 Nej, första gången
 Har aldrig hört talas om dina bloggar

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards