feliziagoransson

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Felizia - 9 februari 2011 19:00

  


 

1.  Guldigt swarovski pannand m. stooora pärlor

2. Blått scapa schabrak

3.  Vita roeckl handskar

4. Svart JW hjälm

5. Mountain horse stövlar (på bild: supreme high rider)

6. Dyón träns med "platt" nosgrimma.


  

Av Felizia - 9 februari 2011 18:06


Hann bara rida ruffe innan träningarna började i ridhuset:/

Han gick helt okej,hann inte rida ngt spec seriöst dressyrpass...

inget intressant faktiskt. :P


     

Av Felizia - 9 februari 2011 14:54

  


  

SVAR: som om jag inte visste det...


välj en ´bättre bild där du inte sitter så då, dessutom är du ofukuserad eftersom du inte tittar vart du ska, skicka ej in bild om ni inte kan ta kritiken,

jag skriver ju vad jag tycker, en seriös bedömning.

även om du har luddet av en andledning så tkr jag ändå inte det är snyggt, och bilden skulle ju se snygg ut, det är ju bl.a det jag bedömer.


bilden jag bedömde

 |

 |

 |

 V

'


     

Sök i bloggen

Presentation


Mitt namn är Felizia och jag är 16år. Jag har 2 egna D-ponnys Kilmaryl Rua och Woodfield High Flyer samt två lånehästar, en c-ponny vid namn Buzz Lightyear och en storhäst som heter Beckasin. Jag studerar på Helsingborgs Ridgymnasium i klass 1B.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Omröstning

Har du läst några av mina tidigare bloggar innan?
 Ja, alla!
 Ja, nån gång
 Vet inte
 Nej, första gången
 Har aldrig hört talas om dina bloggar

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards