feliziagoransson

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Felizia - 3 februari 2011 21:38

 



Först skrittade jag rufus. När jag skulle hoppa upp så hann jag bara sätta mig innan han tvärvänder och springer mot stallet med mig släpandes i leran efter sig... haha busponny! ^^ Sen när jag väl kom upp igen så var han jätte tittig och när jag skrittat till grusvägens slut , nästan där jag skulle vända så kom jag ju där på långa tyglar och helt plötsligt bara stegrar han rätt upp och vänder och nästan skenar hemåt! Jag höll mig kvar som tur var! efter en bit så fick jag stopp på honom och då trippade han hela vägen hem , och sen när jag kommer tillbaka igen så öppnar mamma bildörren och rufus blir rädd IGEN och jag höll på att trilla av IGEN! eeelak han va :((( hehe nä, busig! :D


Sen hoppträna jag Isac. HAN VAR SKITFIN!! han bjöd hela tiden (han har lite problem med sitt självförtroende) berättar mer en annan dag. Och han stannade inte och försökte inte stanna en enda gång! Han var väääldigt pigg XD men duktig, bådar gott inför tävlingen på i samma klubb i helgen ! :D

Har gått ner igen pga hans självförtroende så det blir LC LB ! :)


Älskar mina busar ! <3


no pic.


  

Av Felizia - 3 februari 2011 15:59

Dag 1 - Presentera din häst
Dag 2 – Min första egna häst
Dag 3 - Min största rädsla
Dag 4 - Hur började mitt häst intresse
Dag 5 - Det här finns i min rykt låda
Dag 6 - Det här gör jag direkt jag kommer till stallet.
Dag 7 - Min favorit grej i stallet
Dag 8 - Kommentera vad ni vill veta denna dag!  
Dag 9 - Mitt bästa häst minne
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Det här saknar jag
Dag 12 - En nytagen bild på din/dina hästar
Dag 13 - Varför får ridning dig att må bra
Dag 14 - Något du och någon av hästarna du haft som du är stolt över som ni har gjort
hade nästan glömt den här saken! XD
Mina drömmar är typ att vara med på SM med rufus, och typ bli placerad där :D
Rida NM med Isac i fälttävlan.
Rida typ baltic med ruffe, typ vinna RPC, Rida MSV A med han osv
Få bra resultat med Isac i CNCP*, LA hopp och LA dressyr.
<3
  

Av Felizia - 3 februari 2011 15:37

Idag ska jag hoppträna med Isac men försöka hinna rida rufus innan ;)

dagens ridpass kommer upp ikväll :)

Behöver fler bidrag till hot or not för att kunna lägga upp en ! SÅ SKICKA DITT BIDRAG NU ! :D


GLÖM INTE TÄVLINGEN, BEHÖVER FLER BIDRAG!!:D:D


skicka skicka skicka skicka


mitthestliv@hotmail.com


imorgon fyller jag år! :)



  

Sök i bloggen

Presentation


Mitt namn är Felizia och jag är 16år. Jag har 2 egna D-ponnys Kilmaryl Rua och Woodfield High Flyer samt två lånehästar, en c-ponny vid namn Buzz Lightyear och en storhäst som heter Beckasin. Jag studerar på Helsingborgs Ridgymnasium i klass 1B.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Omröstning

Har du läst några av mina tidigare bloggar innan?
 Ja, alla!
 Ja, nån gång
 Vet inte
 Nej, första gången
 Har aldrig hört talas om dina bloggar

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards