feliziagoransson

Alla inlägg under februari 2011

Av Felizia - 12 februari 2011 11:49


  

SVAR: nej ingen är redigerad, jag tog från google, dem orangea är nog bara väldigt svåra att hitta men jag har sett dem någonstans :P


     

Av Felizia - 11 februari 2011 23:46


GE MIG!!(HAR VISSA)

        

Av Felizia - 11 februari 2011 20:02

let's dance ikväll!

tycker ni det är kul?

tittar knappt på det faktiskt.


men jag hejar på  figge&oksana, tina&tobias.


vem hejar du på? :D


  

Av Felizia - 11 februari 2011 19:26

  



Vilken är egentligen bäst?

HTC dezire hd eller iPhone 4?

kommentera! :D


  

Av Felizia - 11 februari 2011 19:02

Först red jag Isac, dressyr träning för maria, han gick jätte dåligt i början men i slutet släppte han efter lite och då var han fin ;) övade skänkelvikning, öppnor, slutor, förvänd galopp, bakdelsvändingar osvosv.


Harry var heeeeeeeeeeelt GALEN! red han med graman för att han inte skulle vara lika stark. skulle öva galoppombyten, HAHAH eller hoppombyten kanske? han hoppade rätt upp i luften och bytte XD tränade även skänkelvikningar & framdels vändningar osv,

RESULTAT ISAC: Ganska dålig i början men i slutet fin!

RESULTAT HARRY: GAAAAALEN!




 

  världens finaste<3




Av Felizia - 11 februari 2011 18:59

har precis varit ute och ridit, dagens ridpass kommer om 5min eller nåt ;)

tänkte typ bara berätta det xd

ska lägga upp flera inlägg har jag bestämt så håll utkik.


detta är en ridblogg/underhållnings blogg, (dock väldigt dålig update)

så där kan ju komma ngt ohästrelaterat inlägg faktiskt! :D

alla gillar lixom inte hästar XD?


ajja det var typ allt,


  

Av Felizia - 10 februari 2011 21:31

 

Isac red jag i ridhuset lite snabbt, för jag skulle ju hinna göra vid rufus också.

Han gick jättedåligt och ville inte alls arbeta, försökte göra rörelser från LAP1  (typ indriding i galopp och halt från galopp, öppna, sluta, enkla byten, serpentiner i galopp)

hoppas att träningen imrg går bätte .


PS Jag ska tävla dressyr IGEN i helgen ! :P DS  

rufus gamla ägare & ruffe <3



  

Av Felizia - 10 februari 2011 21:29

  




SVAR: till    mitthestliv@hotmail.com  


:D


     

Sök i bloggen

Presentation


Mitt namn är Felizia och jag är 16år. Jag har 2 egna D-ponnys Kilmaryl Rua och Woodfield High Flyer samt två lånehästar, en c-ponny vid namn Buzz Lightyear och en storhäst som heter Beckasin. Jag studerar på Helsingborgs Ridgymnasium i klass 1B.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Omröstning

Har du läst några av mina tidigare bloggar innan?
 Ja, alla!
 Ja, nån gång
 Vet inte
 Nej, första gången
 Har aldrig hört talas om dina bloggar

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards