feliziagoransson

Alla inlägg under februari 2011

Av Felizia - 14 februari 2011 20:41

  


 


okej, trevligt, tydligen dem 43 som skickat in?

för att vara ärlig så har jag aldrig ridit på under 59/60% med den hästen tidigare? jag har även fått 72%  så man ska nog inte bara peka på det negativa, min häst var spänd, thats it. 8 st i kat C av 12 red på under 60% och dem hade rätt mycket tittigt där inne, på dem delar han inte var spänd så fick jag 7or och sånt. så så himla kass är jag nog inte eller?


       



Av Felizia - 14 februari 2011 16:11

        

Måste dissa denna fula hjälm, GPA first lady, man ser ut som en fjant i dem hahah XD fett fult att skärmen är så.... det är lixom skärmen som förstör men annars är den rätt snygg.


1,5/5 goldstars


  

Av Felizia - 14 februari 2011 15:56


  


SVAR: jag vet att jag e "kass".men jag är bättre än många andra.  jag kritiserar inte andra, jag skriver mina åsikter för de är ju de dem vill ? annars skickar man väl inte in en bild till hot or not?

flänger runt på ridskolehästar ? OCH VEM ÄR EN RIDSKOLE HÄST?  harry har gått kanske max 10 lektioner under hela hans liv, isac har gått lite när louise hade honom eftersom hennes mamma äger ridskola och fick gå dem "avancerade" grupperna´, men rufus, han kommer fan från irland? har ALDRIG gått på ridskola & dessutom ÄGER jag alla mina hästar, jag rider DOCK INTE på ridskola,  dessutom vad är det för fel på ridskole hästar? där finns bra hästar som går ridskola, dem har bara hamnat på fel ställe, där dem inte hör hemma, mina hästar är exempel på sådana, harry har lixom gått SM i både hoppning & fälttävlan & innan de LC ? så , sååååå jvl kass är jag nog inte, eftersom han hoppar SM på 1m-1.07 banor när han är 1,22m hög , han behöver rätt mycket hjälp av mig faktiskt när det är så högt. HMMMMM, vem är de nu som är pinsam ha?


HAHAHAH LÖJLIGASTE JAG SETT!


     

Av Felizia - 14 februari 2011 07:47

  


seriöst det här var nog de fulaste jag sett USCH skulle aldrig ridit runt i ett sådant!


FET DISS


vad tkr ni????


förtjänar inga stjärnor ens!


  


Av Felizia - 14 februari 2011 07:43

     

en rosa sadel? hmmm. lite läskigt :o

klart det passar till en liten tjej med a/b-ponny, skulle inte vilja ha den själv iaf...

VAD TKR NI? HISS/DISS


  

2/5  goldstars bara för att jag älskar rosa ^^


  

Av Felizia - 13 februari 2011 21:13

  

bilden berättar!

ajlavio butterfly  


Av Felizia - 13 februari 2011 21:11

Nu på Svt24!   Malin & Tornesch är redan i omhoppning :)


  

Av Felizia - 13 februari 2011 17:58

 


red ruffe idag. med graman och red igenom honom ordentligt . han var fin men lite slö :P sen mös jag med honom i ridhuset och han följde mig osv. :)


RIDPASSET FÅR:

  

3,5/5 goldstars




  

Sök i bloggen

Presentation


Mitt namn är Felizia och jag är 16år. Jag har 2 egna D-ponnys Kilmaryl Rua och Woodfield High Flyer samt två lånehästar, en c-ponny vid namn Buzz Lightyear och en storhäst som heter Beckasin. Jag studerar på Helsingborgs Ridgymnasium i klass 1B.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Omröstning

Har du läst några av mina tidigare bloggar innan?
 Ja, alla!
 Ja, nån gång
 Vet inte
 Nej, första gången
 Har aldrig hört talas om dina bloggar

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards