feliziagoransson

Alla inlägg under februari 2011

Av Felizia - 17 februari 2011 21:07

     

fett kass kvalité jag vet, sitter asfult, isac står jätte konstigt oxå men de var typ dem minst "suddiga" bilderna.


outfit:

träns: claridge horse (hööks)

pannband: shockemöhle

benskydd fram: equi-guard (hööks)

damasker bak: hööks

schabrak: exklusiv horse wear

ländtäcke: exklusiv horse wear

hjälm: ÖB ful hjälm

fleecetröja: new yorker

ribyxor: ullared

ridstövlar: treadstone

handskar: vet inte om jag har mina roeckl eller mina vinter tumvantar från ullared.


  


Av Felizia - 17 februari 2011 20:37

Hoppträna ruffe idag, han var superfin men staark! :pKanske kommer en film om jag orkar... Jag har inte alls haft lust att blogga den senaste tiden, har riktig bloggtorka oxå:( i helgen ska jag tävl ruffe för första gången sen 13spelen;) på lördag aka jag vara med syster! Juliadahnelius.bloggplatsen.se Mobilblogg därför där inte kan va bilder;(( Puss&Krammitthestliv

Av Felizia - 16 februari 2011 19:15

 

Rufus: var fin, något slö bara ;)


Isac: hann typ inte rida, red barbacka men hann typ rida 20 min (!) för dem skulle ha träningar i ridhuset ;(


 

Rufus får 2,5/5 goldstars

Isac får 1,5/5 goldstars  



ps. bilder kommer senare ds.


  

Av Felizia - 16 februari 2011 18:28

Hej, jag har fan bloggtorka, det suger. men tänkte lägga  upp bilderna, dagens ridpass & nån slags hiss/diss... kom gärna med tips vad jag ska skriva om,


kan ge en diss här direkt:

FET DISS- till att man inte kan lägga in bilder på bloggen på iPhone! >:(


  

Av Felizia - 15 februari 2011 22:40

Förlåt för jag nt uppdateterat de kommer imorgon istället, håll ut!Puss&kramMitthestliv

Av Felizia - 15 februari 2011 19:48

Tränade Isac i dressyr idag,

gick rätt bra, red mest igenom honom på det vanliga. inget jätte intrssant. , kommer bilder strax! <3

+ att min iPhone har kommit    :DD

 

ridpasset får 3,5/5 goldstars


       

Av Felizia - 15 februari 2011 14:55

  

Min hoppoutfit:


Hjälm: GPA olympic eller Grå/grön John Whitaker

Väst: Svart RaceSafe

Kavaj: mööööööörkblå/svart animo

Spö: hööks

Handskar: bruna eller svarta roeckl

Stövlar: Tretorn Advance svarta


dressyr outfiten kommer ikväll och olika outfitar till hästarna kommer i veckan ;)


dagens ridpass kommer också ikväll!


  


Av Felizia - 14 februari 2011 20:41

  


 


okej, trevligt, tydligen dem 43 som skickat in?

för att vara ärlig så har jag aldrig ridit på under 59/60% med den hästen tidigare? jag har även fått 72%  så man ska nog inte bara peka på det negativa, min häst var spänd, thats it. 8 st i kat C av 12 red på under 60% och dem hade rätt mycket tittigt där inne, på dem delar han inte var spänd så fick jag 7or och sånt. så så himla kass är jag nog inte eller?


       



Sök i bloggen

Presentation


Mitt namn är Felizia och jag är 16år. Jag har 2 egna D-ponnys Kilmaryl Rua och Woodfield High Flyer samt två lånehästar, en c-ponny vid namn Buzz Lightyear och en storhäst som heter Beckasin. Jag studerar på Helsingborgs Ridgymnasium i klass 1B.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Omröstning

Har du läst några av mina tidigare bloggar innan?
 Ja, alla!
 Ja, nån gång
 Vet inte
 Nej, första gången
 Har aldrig hört talas om dina bloggar

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards