feliziagoransson

Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av Felizia - 1 augusti 2011 22:47

Här får ni en liten bildbomb på fina fly!

Ska hoppträna henne imorgon för tobbe, på onsdag blir det tävling på Malmö City Horse Show! :) Ska hoppa en LB bara :)

               

dagens sämsta bild kanske ? :p    

aww, sötan!       

galopp :)   

duktig heeeest :)

Av Felizia - 1 augusti 2011 21:59

Hej alla fina bloggläsare, har saknat bloggandet lite och folk tjatar hela tiden om jag inte kan blogga igen! Om ni lovar att kommentera bra så uppdaterar jag bättre! :)

Har fixat lite snabbt med design header osv, det slutade väl... godkänt??

Har bara picasa att röra mig med så det blir inte så bra, men jag knåpade ihop nåt så det inte ser allför tradigt ut. Ska fixa lite med kategorier och sånt nu tror jag.

Uppdaterar om en liten stund!

Förresten, glömde säga att jag är tillbaka på bloggplatsen se för att jag är så less på blogg.se!


Ni ska snart få en bildbomb på fly från idag! :)


Här får ni ett smakprov!


  

fina fly<3


xoxo Felizia

Sök i bloggen

Presentation


Mitt namn är Felizia och jag är 16år. Jag har 2 egna D-ponnys Kilmaryl Rua och Woodfield High Flyer samt två lånehästar, en c-ponny vid namn Buzz Lightyear och en storhäst som heter Beckasin. Jag studerar på Helsingborgs Ridgymnasium i klass 1B.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Omröstning

Har du läst några av mina tidigare bloggar innan?
 Ja, alla!
 Ja, nån gång
 Vet inte
 Nej, första gången
 Har aldrig hört talas om dina bloggar

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards