feliziagoransson

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Felizia - 10 mars 2011 21:16

  

Hej! Idag red jag isac barbacka i ridhuset han var pigg och ville inte samarbeta men vi skuttade lite för där stod hinder framme, han hoppade bra faktiskt! ;)

Sen tränade jag ju sen. Gick ju rätt bra, pappa hann väl filma en snutt innan iphonen började dampa... kanske kommer upp om några dagar ska bara sätta ihop det och fixa den lite, sen videosarna sen tävlingen i helgen ska jag också sätta ihop så jag kan ge er lite videos! Skoj va ? Hahah ;)

Blir nog inga inlägg under dagen imorgon, har ingenaning om vad jag ska skriva... skriver jag inlägg utan betydelse så kan jg ju lika bra mobilblogga?

Ajja, får se hur det blir!


Kysseeeen!


    

Av Felizia - 10 mars 2011 20:49

Rufus var jättestark idag, och piiiigg! Men han var fin nr vi hade kommit igång:) hoppade runt 110-130 så nu ska han vara duktig nästa helg när vi ska debutera msv b:D bloggar mer sen när jag kommit hem! Kysseeeen!!

Hi!

Av Felizia - 10 mars 2011 14:57

It´s training today with Rufus. I'm looking forward to next weekend cause I'll ride MSV B for the first time with him. Hope he do well today! Wish me luck!


I'm awesome at englishhhhh!

N O T !

 Nu we do svengelska, it's kul! Try du too!

Ska nog start to write inlägg on svengelska, haha, hade ni apreciate that?

Haha bara kidding!


Nu ska jag keka sen ska jag rida isac i riduset för det är riktigt skitväder!

Sen träning, mobilblogg kommer, promise!


    


The worlds fulest träns

Av Felizia - 10 mars 2011 13:00

 Kan bli ändringar men änsålänge ser den ut såhär ;) 

Ganska tråkig vecka, ingen dressyr träning och ingen tövling :( hehe ;)




   

Av Felizia - 10 mars 2011 08:45

Provade en vit outfit


Vitt & silver, usch inte i såna mängder!

Vad tycker du?


     

Sök i bloggen

Presentation


Mitt namn är Felizia och jag är 16år. Jag har 2 egna D-ponnys Kilmaryl Rua och Woodfield High Flyer samt två lånehästar, en c-ponny vid namn Buzz Lightyear och en storhäst som heter Beckasin. Jag studerar på Helsingborgs Ridgymnasium i klass 1B.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Omröstning

Har du läst några av mina tidigare bloggar innan?
 Ja, alla!
 Ja, nån gång
 Vet inte
 Nej, första gången
 Har aldrig hört talas om dina bloggar

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards