feliziagoransson

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Felizia - 14 mars 2011 20:58

   Isac&Jag i flyinge!




Av Felizia - 14 mars 2011 20:55

Sista chansen att fråga i frågestunden för imorgon kommer svaren!

  

Av Felizia - 14 mars 2011 20:28

Jag & Isac terräng tränar :)



  

Av Felizia - 14 mars 2011 18:56


Red först rufus i paddocken, han var stark och typ stack med mig hela tiden men han var fin i början & slutet! Red med gramanen idag också för att han inte skulle göra det som han faktiskt gjorde XD

Sen skittade jag harry och tog isac på släp ;)


     

Av Felizia - 14 mars 2011 17:41

  




SVAR: Antar att du syftar på Isac eftersom du kommenterade de inlägget.

Nej, jag rider inte msv med han och kommer säkert aldrig göra det med honom heller, då han behöver mycket ben i LA, och ibland kan han bli osäker. Absolut inte pga höjden. Det är ju inte alls högt egentligen för honom men om han skulle gå en bana på tävling på det skulle jag nog inte gå runt banan ens, han har fortfarande inte funnit tillbaka hans självförtroende, den går nämligen i vågor. Ibland går han skitbra utan att tveka alls och ibland stannar han ut sig, sånt får man tyvärr acceptera när det gäller honom. Visst jag kämpar alltid och försöker få bort det men jag tror att ahn alltid kommer att vara lite så men att hon säkert kommer bli ännu bättre! Sen är han ju envis också, han är ju russ! HAHA :)) (jag vet, russ är inte sååååå himla envisa men de sägs så och jag har råkat ut för den värsta...LILL JONNA!<3)

Kanske i framtiden det händer att jag kanske hoppar en msv b, men ABSOLUT INTE gå regelbundet i msv.


     

Av Felizia - 14 mars 2011 13:59

Videon uppe på Isac nu!


  

Av Felizia - 14 mars 2011 13:08

Ska snart ut och rida Rufus & skritta isac&harry.

Uppdaterar sen.

Isac  filmen blev just klar och nu ska den också bara upp på segtube -.-

Ska fixa träningsfilmerna när jag är klar i stallet!

Vill bara informera er om att det nog inte blir tidsinställda denna veckan, känns inte lönt eftersom jag slutar 12 fram till på fredag ;) Niiice!

Haha nu publicerar den videon... 1% änsålänge!

  


Av Felizia - 14 mars 2011 12:21

Nu är videon uppe!

Rätt nöjd med den faktiskt ;)

Videosarna är från: Lillhagen, LB LA, Helsingborg, LB(Grund+omh)

Se & Njut ;) Hehe ;D


Så duktig han var! <3


  

Sök i bloggen

Presentation


Mitt namn är Felizia och jag är 16år. Jag har 2 egna D-ponnys Kilmaryl Rua och Woodfield High Flyer samt två lånehästar, en c-ponny vid namn Buzz Lightyear och en storhäst som heter Beckasin. Jag studerar på Helsingborgs Ridgymnasium i klass 1B.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Omröstning

Har du läst några av mina tidigare bloggar innan?
 Ja, alla!
 Ja, nån gång
 Vet inte
 Nej, första gången
 Har aldrig hört talas om dina bloggar

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards