feliziagoransson

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Felizia - 13 mars 2011 21:08


Skrittade med Bea&Rebecca till deras träning och sen red jag en pyttestund där sen skrittade jag hem och red i paddocken, red med gramanen idag, han var ASFIN!<3

Sen gjorde jag v Isac & skrittade till träningen, han var jättefin ! Ska fixa en video från träningen om några dagar :)

Hoppade inte så jättehöga hinder, det var ju första träningen för året ! ;) <3


Hade typ detta på mig fast utan nummersaken på magen/ryggen & "lindorna"  runt benskydden och ett par röda ridbyxor ist för vita :)

Hade dessutom Sm jackan ist för sm tröjan ;)


    

Av Felizia - 13 mars 2011 20:47

Rufus videon är snart klar! Sen ska den bara upp på segtube, så den kommer imorgon!

Dagens ridpass kommer upp om en stund när videon är klar!

Första dagen med Rufus <333

     

:D

Av Felizia - 13 mars 2011 12:46

Nu är vi på väg och ska lämna issa:(Men nu till en annan sak, julia&flodan vann sin första msv a idag!! Grattis syster<33Kysseeen

:D

Av Felizia - 13 mars 2011 12:46

Nu är vi på väg och ska lämna issa:(Men nu till en annan sak, julia&flodan vann sin första msv a idag!! Grattis syster<33Kysseeen

HBG

Av Felizia - 13 mars 2011 12:14

Kollar online på Junior-SM i Helsingborg!

Fast nu när den sista skulle rida så dog mammas dator HAHAH!

Nu fick hon igång den, Viktoria Wallenstam vann, nu är det omhoppning om silver & brons! Niiice;)

Snart ska vi köra Issa till stationen, hon ska hem till götet igen :(

´Sen ska jag rida ruffe & sen blir det som sagt terrängträning, glömde säga att bea också ska träna med harry ;)

<33


Bara för jag älskar denna bilden!

      


Av Felizia - 13 mars 2011 11:58

Ikväll ska jag terräng träna med isac <3

Shit, som jag saknat det!

Ska bli så himla kul när säsongen kommer igång !

LÄNGTA ! <3


Isac & Jag äääälskar fättävlan ! <3


Älska detta, det mysigaste som finns, en riktig kick i livet!   


     

Sök i bloggen

Presentation


Mitt namn är Felizia och jag är 16år. Jag har 2 egna D-ponnys Kilmaryl Rua och Woodfield High Flyer samt två lånehästar, en c-ponny vid namn Buzz Lightyear och en storhäst som heter Beckasin. Jag studerar på Helsingborgs Ridgymnasium i klass 1B.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Omröstning

Har du läst några av mina tidigare bloggar innan?
 Ja, alla!
 Ja, nån gång
 Vet inte
 Nej, första gången
 Har aldrig hört talas om dina bloggar

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards