feliziagoransson

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Felizia - 8 mars 2011 19:28

  

Först red jag rufus barbacka i paddocken! Han skulle bara gå lugnt och få honom lite lösgjord och sådär. Gick bra ;)


Sen red jag Isac på galoppbanan. På vägen dit var han helt tokig! Han har inte ridit ut och galopperat i skogen på LÄÄÄÄNGE! När vi väl var framme på galoppbanan var han lugn och samarbetsvillig, eller ja ... dem två första varven... visserligen red jag han på pelham för vi skulle ju rida terränggalopp och han hade ju som sagt inte gjort det på länge övade upp kondisen. Och de innebär 1/2-3/4 varv galopp ett halvt varv skritt sen ny galopp och så  vidare...! Han typ skenade en gång och gick på sniskan i hörnorna han var så himla TAGGAD!! Sen pratade jag med syster på galoppbanan när hon kom hem.! <33333


Älskar mina gullepluttar!

Tog lite rand0m bilder, men dem får ni en annan dag! ;)

Nu har vi varit och handlat och ska äta strax :D

kysseeen!

  

Av Felizia - 8 mars 2011 12:59

Vad tycker ni om dessa?

Själva färgen tycker jag är fräsig men fyfan så fula, ser plastigt ut!

Ärligt talat så trodde jag först det var såna plattor man sätter i stigbyglar!

 HAHAH fult! I liiike glittrigt & bliiiing! Just loooove it!


PUSSPÅMINASÖTALÄSARE!


     

Av Felizia - 8 mars 2011 11:11

Igår så red jag först harry ut i skogen och för att låta han springa lite så red jag till galoppbanan, hanvar coollugn fram tills vi kom till galoppbanan då blev han heee galen! Red han på nova bettet, shit han var som en helt annan häst! SÅ mjuk och lydig!! Sen följde julia, fia och malin med mig och lämnade harry och gjorde iordning isac och sen red jag och fia i deras gräshage isac ville bara springa sÅ det slutade med att han skenade, haha! Mina bushästar!<33


Kysseeeeen

Av Felizia - 8 mars 2011 11:11

Igår så red jag först harry ut i skogen och för att låta han springa lite så red jag till galoppbanan, hanvar coollugn fram tills vi kom till galoppbanan då blev han heee galen! Red han på nova bettet, shit han var som en helt annan häst! SÅ mjuk och lydig!! Sen följde julia, fia och malin med mig och lämnade harry och gjorde iordning isac och sen red jag och fia i deras gräshage isac ville bara springa sÅ det slutade med att han skenade, haha! Mina bushästar!<33Kysseeeeen

Sök i bloggen

Presentation


Mitt namn är Felizia och jag är 16år. Jag har 2 egna D-ponnys Kilmaryl Rua och Woodfield High Flyer samt två lånehästar, en c-ponny vid namn Buzz Lightyear och en storhäst som heter Beckasin. Jag studerar på Helsingborgs Ridgymnasium i klass 1B.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Omröstning

Har du läst några av mina tidigare bloggar innan?
 Ja, alla!
 Ja, nån gång
 Vet inte
 Nej, första gången
 Har aldrig hört talas om dina bloggar

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards