feliziagoransson

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Felizia - 2 mars 2011 19:10

 

Veckans ridpass!

 

 

Tänkte börja med en ny grej!

Säg till om ni inte vill ha den , men jag provar :D

 

    

Av Felizia - 2 mars 2011 15:16

Trodde denna skvallerblogg var borta men alla bloggar med blogg.se går inte att kolla på, som vanligt hackar väl blogg.se för de gör den ju alltid!

FET DISS till blogg.se


  

Av Felizia - 2 mars 2011 14:49

Min åsikt om skvallerbloggar!


Skvallerbloggarna som finns idag har riktigt kass uppdatering, inget kul skvaller heller! Vet ni någon bra skvallerblogg utom dem ag skriver nedan, Kommentera isf vad den heter! :)



ta dem med en nypa salt! ;)


uppdaterar om jag hittar en ny skvallerblogg!


  




Av Felizia - 2 mars 2011 11:19

  


  

HAHAHAHAHAHAHHAH SERIÖST?! finns det på riktigt?!?!?!

det fulaste som världen nånsin skådat vilket fall som helst

FETFETFETFETFETFET DISS!!

 

Eh seriöst, vad är detta för ngt? sjukt fult iaf!

DISS

 

nosgrimman är för liten, inte så förtjust i det vita inuti heller, tråkigt pannband

DISS 

 

Gillar nosgrimman skarpt, awesome i dressyr men pannbandet är på tok för tunt för den stora nosgrimman! Gillar även rundsytt!

HALVHISS

  

Dyón repnosgrimma!

Jag är kär i den nosgrimman! (med snokrem då givetvis)

HISS!

Remont är inte det snyggaste men däremot det bästa enligt mig, alla mina hästar har remont antingen hemma eller tävling och skulle gärna vilja ha denna modellen(i svart) snyggt med mönstret & knäppningen där fram!

HISS!

 

Pullar, fult sätter sig snett, sjukt tråkigt träns också! finns ju snygga också, har även snygga pullar i stallet ;)

DISS

  

aachen träns med tunn nosgrimma, inte alls förtjust i så små saker!

DISS

  

Lackat träns, snyggt dåligt blingat pannband, skulle önska en bredare nosgrimma så hade det varit sjukt snyggt i dressyr!

HALVHISS

    

Gult är fult, det säger väl det mesta. men den är sjukt ful och tråkig!

DISS

  

Har aldrig gillat denna typ av dyon! fult!

DISS

dyon med platt nosgrimma, älskar den! vill haaaa! :D

HISSHISS!

   

blingat träns, love it, bling in my heart !

HISS

  

Av Felizia - 2 mars 2011 11:10

hej, nu har jag vaknat för andra gången idag,

är sjuk:(

när jag vaknade i morse så kände jag mig lite yr & hade lite huvudvärk men gjorde mig i ordning iaf, sen när jag höll på att fixa håret började hela min kropp skaka, fick magknip, kände mig spyfärdig, fick fett mke huvudvärk, kallsvettades typ, kunde knappt gå heller för jag mådde sjukt dåligt! har aldrig varit med om något sådant förr! Sjukt läskigt! :( Jag somnade på några sekunder, höhö, med linserna på ! xd Nu mår jag betyyydligt bätttre utom att jag fortfarande känner mig yr och har världens fetaste dunkande huvudvärk & ont i magen ;(


Tänkte slänga upp några inlägg nu :)


  

Sök i bloggen

Presentation


Mitt namn är Felizia och jag är 16år. Jag har 2 egna D-ponnys Kilmaryl Rua och Woodfield High Flyer samt två lånehästar, en c-ponny vid namn Buzz Lightyear och en storhäst som heter Beckasin. Jag studerar på Helsingborgs Ridgymnasium i klass 1B.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Omröstning

Har du läst några av mina tidigare bloggar innan?
 Ja, alla!
 Ja, nån gång
 Vet inte
 Nej, första gången
 Har aldrig hört talas om dina bloggar

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards