feliziagoransson

Direktlänk till inlägg 2 mars 2011

HISS & DISS TRÄNS

Av Felizia - 2 mars 2011 11:19

  


  

HAHAHAHAHAHAHHAH SERIÖST?! finns det på riktigt?!?!?!

det fulaste som världen nånsin skådat vilket fall som helst

FETFETFETFETFETFET DISS!!

 

Eh seriöst, vad är detta för ngt? sjukt fult iaf!

DISS

 

nosgrimman är för liten, inte så förtjust i det vita inuti heller, tråkigt pannband

DISS 

 

Gillar nosgrimman skarpt, awesome i dressyr men pannbandet är på tok för tunt för den stora nosgrimman! Gillar även rundsytt!

HALVHISS

  

Dyón repnosgrimma!

Jag är kär i den nosgrimman! (med snokrem då givetvis)

HISS!

Remont är inte det snyggaste men däremot det bästa enligt mig, alla mina hästar har remont antingen hemma eller tävling och skulle gärna vilja ha denna modellen(i svart) snyggt med mönstret & knäppningen där fram!

HISS!

 

Pullar, fult sätter sig snett, sjukt tråkigt träns också! finns ju snygga också, har även snygga pullar i stallet ;)

DISS

  

aachen träns med tunn nosgrimma, inte alls förtjust i så små saker!

DISS

  

Lackat träns, snyggt dåligt blingat pannband, skulle önska en bredare nosgrimma så hade det varit sjukt snyggt i dressyr!

HALVHISS

    

Gult är fult, det säger väl det mesta. men den är sjukt ful och tråkig!

DISS

  

Har aldrig gillat denna typ av dyon! fult!

DISS

dyon med platt nosgrimma, älskar den! vill haaaa! :D

HISSHISS!

   

blingat träns, love it, bling in my heart !

HISS

  

 
 
Ingen bild

bea :)

2 mars 2011 14:41

om man skulle ha rosa istället för gul hadde det varit fint ?? :) <3333

Felizia

2 mars 2011 14:49

nja, fortfarande tråkigt :(

 
Ingen bild

bea

2 mars 2011 18:24

vem och sånt har jag :'(

Felizia

2 mars 2011 19:10

jag menar tränset är tråkigt, vilket fall som helst ... ;) okej :P

 
mikaela

mikaela

2 mars 2011 19:51

jag har lacktränset, diskreta jag. kan säga att nosgriman är faktiskt ganska bred på alla håll tyvärr och svårt att få den och forma sig runt huvudet på hästen... :)

http://mmajk.webblogg.se

 
Ingen bild

jullan

3 mars 2011 10:46

John Whitakers repnosgrimma är nästan snyggare än dyon ;)

Felizia

3 mars 2011 17:34

jag håller med!! visste inte att dem fanns :P

 
Ingen bild

emilia

3 mars 2011 15:46

vi hade sånna färgade tyglar till lukas :p så de finns xd

Felizia

3 mars 2011 17:35

men tränset hoppas jag inte finns!! ;O

 
Ingen bild

bea

6 mars 2011 08:41

vem är hästtjejen ?? :S

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felizia - 20 januari 2013 13:58

Nu ska jag och felizia äta pasta :) /lina :)

Av Felizia - 31 december 2012 18:06


  Stillbilderna lyckas alltid bli så charmiga, *hosthost*   GOTT NYTT ÅR HATERZ AND LOVERZ ;) ...

Av Felizia - 30 december 2012 14:25

Är hos Julia!

Av Felizia - 29 december 2012 13:16

Tänkte börja med att be om ursäkt för att jag inte uppdaterat men har inte orkat, hehe. Igår var jag iallafall på Bengts och där köpte jag:   Ett par Svarta JW ridbyxor med röda detaljer, apsnygga, nu har jag den modellen i blå, svart, brun oc...

Av Felizia - 27 december 2012 08:24

Sitter i lastbilen på väg till Flyinge. Som jag skrivit innan så är det 2-dagars hoppkurs för Tobbe idag och imorgon som jag ska vara med på. Idag är det markarbetet och imorgon banhoppning. Alltid lika kul att träna för Tobbe trots att jag tränat fö...

Sök i bloggen

Presentation


Mitt namn är Felizia och jag är 16år. Jag har 2 egna D-ponnys Kilmaryl Rua och Woodfield High Flyer samt två lånehästar, en c-ponny vid namn Buzz Lightyear och en storhäst som heter Beckasin. Jag studerar på Helsingborgs Ridgymnasium i klass 1B.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Omröstning

Har du läst några av mina tidigare bloggar innan?
 Ja, alla!
 Ja, nån gång
 Vet inte
 Nej, första gången
 Har aldrig hört talas om dina bloggar

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards