feliziagoransson

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Felizia - 17 mars 2011 21:21

Tränat nu!

Gick skit bra!!!

Bea & Mamma filmade så jag fixar det till helgen! :D

<3


  

Av Felizia - 17 mars 2011 18:30




Kolla hennes blogg HÄR

omgivning: hot, mysigt ssssooooommar!

renlighet: hot, ser rent ut!

sits: hot, skulle önska att du gav lite mer eftergift bara, annars snyggt!;)

matchning: hot, fräsigt! :D

samarbete: hot, hästen ser nöjd ut!

resultat: HOT , fint ekipage!!  

omgivning: halvhot, snyggt utom staketet & hästen bakom:P

renlighet: hot, ser rent ut!

sits: hot, skulle önska liite mer eftergift annars snygg sits!

matchning: hot, skulle önska en blå kavaj så hade det varit ursnyggt!!

samarbete: hot, glad ponny

resultat: HOT , söt häst, men tycker inte du ska rita över huvudet sådär! ;)   

hennes blogg hittar ni HÄR! hon är grym på design och headers, (hon har gjort min, sara carlssons(carlssonpataket.blogg.se) och några till :D

omgivning: medium, typ suddig bild, och lite männsikor och sådär

renlighet: hot, svårt att se när bilden är så suddig!

sits: halvhot, skulle önska att du gav lite mer eftergift och ta in armbågarna :D(igen, typ 20nde gången jag skriver det hahah ! )

matchning: halvhot, snyggt men skulle önska röda eller svarta benskydd eller iaf lite mer rött:D

samarbete: hot, ni ser ut att trivas :D

resultat: HOT , fint ekipage, men suuuddig bild!


MEST HOT VAR:

Bild nummer 2!



        

Av Felizia - 17 mars 2011 17:33

Hej, nu sitter jag här med bea. Vi har precis ridit, rufus var helt galen, han hoppade fram XD HAHAH knäppis :D <3

Bea ska hänga med mig till träningen;)

Snart ska vi ut och göra iordning Isac!


 

SOM HAN HOPPAR :D


  

Av Felizia - 17 mars 2011 14:44

Har gjort ett tidsinställt inlägg, kommer ut vid (18,30)  ett inlägg som jag vet om att ni tycker om! om ni vill se det får ni klicka in er här efter 18.30


Ska ut och rida nu, sen träna!

Kommer även en mobilblogg senare ikväll!


  

Av Felizia - 17 mars 2011 13:05

Ska snart ut och rida rufus sen ska jag hoppträna isac, ska bli skoj :D

längtar till helgen för då ska jag tävla ruffe & isac! :D

DEBUTERA MSV MED RUFUS :D:D:D:D



  

Av Felizia - 17 mars 2011 12:27



Måste dissa en sak med denna hemsida!

Jag stör mig as mycket på átt man bara kan se "unika" besökare, man vill ju kunna se sidvisningar också, hoppas att www.bloggplatsen.se gör ngt åt detta!!!

Jag är inte den enda som tycker så heller!

 Annars tycker jag att denna hemsida är super & framförallt enkel att använda, blogg.se till exempel är en hel jvl vetenskap hur man ens byter design/header... Mycket enklare på bloggplatsen då man bara laddar upp sin header! ´Blogg.se hackar också väldigt ofta vilket är kasst!

Jag stör mig på att inte en enda bloggsida kan ha mobilblogg med bilder utan att man måste betala!(MMS) Sen finns det en till negativ sak med den här sidan och det är att den heter bloggplatsen, jag menar hur låååååångt är inte det?! jag vet de äär inen big deal men ändå. blogg.se är ngt man alltid kommer ihåg!


ajja, puss!


    

Sök i bloggen

Presentation


Mitt namn är Felizia och jag är 16år. Jag har 2 egna D-ponnys Kilmaryl Rua och Woodfield High Flyer samt två lånehästar, en c-ponny vid namn Buzz Lightyear och en storhäst som heter Beckasin. Jag studerar på Helsingborgs Ridgymnasium i klass 1B.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Omröstning

Har du läst några av mina tidigare bloggar innan?
 Ja, alla!
 Ja, nån gång
 Vet inte
 Nej, första gången
 Har aldrig hört talas om dina bloggar

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards