feliziagoransson

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Felizia - 6 mars 2011 22:01

 


RESULTAT FRÅN HBG:

 

allsvenskan div 1 omg 1

 

 

Tävlade ju Rufus, men red inte förklassen.

 

Resultat från grundomgången:

*Amanda Bellande-Royal - felfria

* Elin Lundblad- Eyesblue - felfria

* Maja Johansson-Ängsgårdens Dylan - felfria

* Jag & Ruffe - felfria!

 

Vi var två olika "grupper" 9 i den ena, 16 i den andra vi var dem med 16 och av dem var endast 2 lag (vi & österlen) som fick tre felfria ekipage så det var omhoppning mellan oss!

 

Omhoppning:

* Amanda- felfri tiden 27.43

* Elin - felfri tiden 28.24

* Maja - felfri tiden 25.70

 

Jag var då allra sist ut. Och jag skulle rida ihop minst 3,5 sek så jag fick ju rida det fortaste jag kunde! Han var jättefin och snabb, men rev SISTA hindret men tiden hade ändå inte räckt men den var snabbast av allas! 24.27 och jag red utanför där en b-ponny gick innanför men ändå slog ja den tiden!

 

Så det blev en andra plats till oss, men vi kommer vinna nästa!

 

Dagstorp is theeee shiiiiet!


Österlen, ni hade bara tur ! ;)

  

Av Felizia - 6 mars 2011 14:09

Jag älskar dig!

Saaaakna fälttävlans säsongen! (L)



  

Av Felizia - 6 mars 2011 11:46

I'ts allsvenskan div I 2day och vi ska vinna!:D TAGG TAGG TAGGAA!


Laget:

Jag & Rufus

Amanda Bellander-Royal

Elin Lundblad-Eyesblue

Maja Johansson-Ängsgårdens Dylan

reserv: Ellinor Persson-Sherlock 29





 ****      ****

*          *          *

   *                *

        *       *

             *




  


Sök i bloggen

Presentation


Mitt namn är Felizia och jag är 16år. Jag har 2 egna D-ponnys Kilmaryl Rua och Woodfield High Flyer samt två lånehästar, en c-ponny vid namn Buzz Lightyear och en storhäst som heter Beckasin. Jag studerar på Helsingborgs Ridgymnasium i klass 1B.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Omröstning

Har du läst några av mina tidigare bloggar innan?
 Ja, alla!
 Ja, nån gång
 Vet inte
 Nej, första gången
 Har aldrig hört talas om dina bloggar

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards