feliziagoransson

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Felizia - 9 mars 2011 21:45

Nu har jag fixat 2 tidsinställda tills imorgon!

Ett runt 9 tiden & ett vid 13.

Nu ska jag nana!

Natti natti mina söta läsare!

Puss på er!

Bea & Harry! <33  



  

Av Felizia - 9 mars 2011 17:15

Har läst den sen den startade, tänkte först kolla lite hur bra den verkar innan jag länkar!


Hästlivetsbaksida: Tycker den verkar bra, RIKTIGT skvaller bra uppdatering(änslålänge) och jag gillar men ändå ogillar att dem har med småbloggarna, folk läser ju inte dem och finner ingenting roligt med det. Dem kan ju ha mellan bloggarna tex. dem med runt 350 och uppåt bevakare och storbloggarna, det är ju inte kul om man inte läst bloggen, dem med runt 50-349 elller aa ni fattar har ju inte så många bevakare med tanke på hur många som läser en skvallerblogg.(Borde nog skaffa en, HAHAH, eller inte) det är ju runt flera tusen.


Tycker dem "gamla" skvallerbloggarna har tappat greppet, var är allt skvaller? Vi vill ha skvaller, inte fakta, vi vill ha skvaller, inga bloppisar, vi vill ha skvaller, inga bloggtips, vi vill ha skvaller, inga efterlysningar & var tar updaten  vägen?!


ponnysanning är okej.

men rsskvaller(är sådär), tioxmer, ponniskvaller har förlorat.


Hoppas nu den nya skärper sig mer än dem gamla.


     

Gillar hur dem har tagit alla "fula" bilder, haha


Av Felizia - 9 mars 2011 16:15

Hästarna vilar 2day! ;) <3


kysseeeeen

Av Felizia - 9 mars 2011 15:10

Har BÖRJAT flytta inlägg till kategorier så att det ska vara lätt att hitta saker! ;) Tror det blir enklast så... har även lärt mig (haha) hur man gör tidsinställda, såg ni dem idag? ;) Skrev ihop tre stycken igårkväll men de ena kommer senare i kväll, sen kommer jag ju uppdatera utöver det ! Riktigt skönt så slipper jag lix pressen på mig att jag MÅSTE uppdatera!


  

Saknar vår tid tillsammans, du har och kommer alltid ha den största platsen i mitt   <333


  


Av Felizia - 9 mars 2011 13:30

  

Vad tycks?

Tyckte allt var snyggt utom stövlarna och hjälmen!


   

Av Felizia - 9 mars 2011 09:00

Visst var dem coola?! HISS från mig!


     

Sök i bloggen

Presentation


Mitt namn är Felizia och jag är 16år. Jag har 2 egna D-ponnys Kilmaryl Rua och Woodfield High Flyer samt två lånehästar, en c-ponny vid namn Buzz Lightyear och en storhäst som heter Beckasin. Jag studerar på Helsingborgs Ridgymnasium i klass 1B.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Omröstning

Har du läst några av mina tidigare bloggar innan?
 Ja, alla!
 Ja, nån gång
 Vet inte
 Nej, första gången
 Har aldrig hört talas om dina bloggar

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards