feliziagoransson

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Felizia - 3 mars 2011 21:37

Tänkte berätta om träningen, han var sjuuukt stark och jobbig, TITTIG var han också jag menar nooormaaaalt att man stannar på en vattenmatta på ca 40cm?! Han får sina idéer ibland. Men det släppte lite i slutet och då bjöd han iaf mot hinderna éller ja, han rusade mot hinderna HAHA ;)


Älsar min lille isipisi ändå <3


  

GAMMAL BILD på mig och isac, ser helt seg ut HAHAH !



  

Av Felizia - 3 mars 2011 20:21

Sitter i bilen på väg hem från träningen som gick piss! Han var jättejobbig och stark skriver mer sen;)Pusseeen!<3

Av Felizia - 3 mars 2011 17:35

Nu drar jag snart till träning med Isac!

Har nyss ridit Rufus i en timme, han var lite jobbig, men jag tränade ryggningar, ökningar    & minskningar, skänkelvikning och halter osv! :)

Nu ska jag ut och göra färdigt honom! Kommer ev. mobilblogg efter träningen! ;D


Fick en förfrågan om jag ville ha en ny design , och självklart skulle jag vilja ha det! Så dem som vill får gärna fixa design/header till mig! Skicka ett mejl till;   mitthestliv@hotmail.com  och skriv att du vill göra en så skickar jag bilder ! :)


Har noll bilder på denna datorn! :( Nej vänta! En har jag och den har ni nog inte sett förr! Absolut en av favorit bilderna på harry!



  



Av Felizia - 3 mars 2011 06:57

Hej!

Snart ska jag till skolan men tänkte slänga upp ett inlägg snabbt först.

Kommer vara låg update idag för jag ska träna.

Det blir nog någon mobilblogg ändå.

Det var allt och som plåster på såret så lägger jag in en bild. ;)


  

Jag och min gamla C-ponny Mirijam <3


    

Sök i bloggen

Presentation


Mitt namn är Felizia och jag är 16år. Jag har 2 egna D-ponnys Kilmaryl Rua och Woodfield High Flyer samt två lånehästar, en c-ponny vid namn Buzz Lightyear och en storhäst som heter Beckasin. Jag studerar på Helsingborgs Ridgymnasium i klass 1B.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Omröstning

Har du läst några av mina tidigare bloggar innan?
 Ja, alla!
 Ja, nån gång
 Vet inte
 Nej, första gången
 Har aldrig hört talas om dina bloggar

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards