feliziagoransson

Alla inlägg under mars 2011

Av Felizia - 22 mars 2011 17:49

Fettttttttt KASSSSSS update asså, men har inte orkat, har haft en halv "bloggpaus", men kände för att blogga nu faktiskt;)

Mamma+ Bea fotade idag när jag red men sladden till kameran är borta :( Ska försöka hitta den men kan inte lova:P


Pussen


 

Av Felizia - 21 mars 2011 16:55

Bästa tävlingen ever!! Riktigt bra grejer!

 Var med och tävla du också!

Klicka på bilden för att komma till tävlingen!


 

Av Felizia - 20 mars 2011 18:53

        



SVAR: Jovisst! Fixar det, har faktiskt inte alls många faktiskt typ 160st eller nåt och det är ju pyttelite!


Av Felizia - 20 mars 2011 18:43

Tävlat idag igen!

Skulle egentligen hoppat LA men vi ändrade till msv b och det tyckte tobias jag också skulle göra!


MSVB med Rufus:

Fick ett stopp i trekombinationen, hittade inget avstånd, han hade ingen chans att hoppa men annars hoppade han skitbra & var superfin!<3


Har även haft sjukt kul med Marmelad Marlene, Majs Maja, Sophie Soppa, Linfrö Lina, Lök Lotta, Mimmi, Madde & Julia!!<333


Tack för en sjukt rolig helg! :DD


Ska fixa film på dagens MSV B & Isacs LB! LA:n med Isac är inte lönt att ta med, hoppar ju bara 4 hinder?!


Puss på min rufus! <3



    

Av Felizia - 19 mars 2011 21:03

Resultat från tävlingen!


Isac:

LB: 0a skiiitfin och vann! <3

LA: fick ett stopp på trean sen kom den jvl vattenmattan så han stannade där med så vi blev uteslutna :( men han hoppade det sen ;)


Rufus:

LA: 0a fin, men sjuuuuuuuuuuuukt pigg, stark & springig, haha! Blev 6a :)<3

Debut MSV B: Han var så sjukt jvl fin men kom lite nära på C hindert i trekombinationen så jag rev den  så jag slutade på 4fel i fas I ! Super nöjd med honom! <3


Video på Rufus idag!



  

Av Felizia - 18 mars 2011 15:32

   Nu ska jag byta om och sticka ut i stallet och skritta ruffe & isac och sen ska jag packa till imorgon & smörja lite saker!

Uppdateringen kommer ligga på 0an tills ikväll, men nu borde ni ju va vana XD

Ska försöka bättra mig med updaten! <3

Mirijam<3

  

Av Felizia - 17 mars 2011 21:21

Tränat nu!

Gick skit bra!!!

Bea & Mamma filmade så jag fixar det till helgen! :D

<3


  

Av Felizia - 17 mars 2011 18:30




Kolla hennes blogg HÄR

omgivning: hot, mysigt ssssooooommar!

renlighet: hot, ser rent ut!

sits: hot, skulle önska att du gav lite mer eftergift bara, annars snyggt!;)

matchning: hot, fräsigt! :D

samarbete: hot, hästen ser nöjd ut!

resultat: HOT , fint ekipage!!  

omgivning: halvhot, snyggt utom staketet & hästen bakom:P

renlighet: hot, ser rent ut!

sits: hot, skulle önska liite mer eftergift annars snygg sits!

matchning: hot, skulle önska en blå kavaj så hade det varit ursnyggt!!

samarbete: hot, glad ponny

resultat: HOT , söt häst, men tycker inte du ska rita över huvudet sådär! ;)   

hennes blogg hittar ni HÄR! hon är grym på design och headers, (hon har gjort min, sara carlssons(carlssonpataket.blogg.se) och några till :D

omgivning: medium, typ suddig bild, och lite männsikor och sådär

renlighet: hot, svårt att se när bilden är så suddig!

sits: halvhot, skulle önska att du gav lite mer eftergift och ta in armbågarna :D(igen, typ 20nde gången jag skriver det hahah ! )

matchning: halvhot, snyggt men skulle önska röda eller svarta benskydd eller iaf lite mer rött:D

samarbete: hot, ni ser ut att trivas :D

resultat: HOT , fint ekipage, men suuuddig bild!


MEST HOT VAR:

Bild nummer 2!



        

Sök i bloggen

Presentation


Mitt namn är Felizia och jag är 16år. Jag har 2 egna D-ponnys Kilmaryl Rua och Woodfield High Flyer samt två lånehästar, en c-ponny vid namn Buzz Lightyear och en storhäst som heter Beckasin. Jag studerar på Helsingborgs Ridgymnasium i klass 1B.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Omröstning

Har du läst några av mina tidigare bloggar innan?
 Ja, alla!
 Ja, nån gång
 Vet inte
 Nej, första gången
 Har aldrig hört talas om dina bloggar

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards