feliziagoransson

Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Felizia - 22 oktober 2010 22:32

 

 

jag tänkte berätta en sak som jag hatar! när man har reklampaus precis när det är intressant och samma saker med såna serietidningar typ  där står det ALLTID samma sak: fortsättning i nästa nummer.

 

jag blir så arg!

 nån mer än jag som känner så ?

 

++ att jag tycker reklam är tråkigt men ändå rätt kul , jag lyssnar i princip alltid jag vet inte varför och de flesta vet att jag kan nästan alla reklamer i huvudet(Y)

 

och idag gjorde såklart rebecka & fanny det värre för mig , dem säger/sjunger saften Jokk reklamen ni vet den;

" Jokk, från vildmarken av äkta bär!"

 

sjuukt jobbig är den om man tänker efter...

 

ogilla att jag inte ska tävla alls i helgen :/ men imrg ska vi till kortzarna och träffa alla från lag-SM <33 jag är riktigt arg på Heidi! hur kan man bli sjuk  när vi äntligen ska träffas alla igen! bli frisk<3

 

 

I LOVE U! (L)

Av Felizia - 22 oktober 2010 19:04

Hej , idag har det varit en hästfri dag. Ganska skönt ibland men rätt tråkigt också:/

men idag slutade vi halv tre :(

men när jag kom hem så stack vi till cs och jag köpte skor och false lash effest mascaran :)

och nu är jag hemma :P ska äta snart :)) <3



Puss & Kram


Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation


Mitt namn är Felizia och jag är 16år. Jag har 2 egna D-ponnys Kilmaryl Rua och Woodfield High Flyer samt två lånehästar, en c-ponny vid namn Buzz Lightyear och en storhäst som heter Beckasin. Jag studerar på Helsingborgs Ridgymnasium i klass 1B.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Omröstning

Har du läst några av mina tidigare bloggar innan?
 Ja, alla!
 Ja, nån gång
 Vet inte
 Nej, första gången
 Har aldrig hört talas om dina bloggar

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards