feliziagoransson

Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Felizia - 8 oktober 2010 22:58

  


oj, jag började ju blogga den 8nde är inte det rätt bra statistik eller ? :)


ps. ny header fixade den lite snabbt ;)

Av Felizia - 8 oktober 2010 20:45

hej sötnosar.


nu har jag varit ute i stallet och fixat min älsklingspojk,

nu är han ren och fin . *HOST*

nja lite bättre iaf (tills imorgon) :P

han är riden, red honom en liten sväng.

allt är packat till sydslätten imorgon!

MSV B med harryplutt :)))<3

på söndag kommer min nya d-ponny, visst e han söt ? <3



PUSSHEJ <3

Av Felizia - 8 oktober 2010 20:12

KILLMARYL RUA


smeknamn: Rufus & Ruu

färg: skäck

ålder: 1997 (13)

meriter: vinster och placeringar upp till MSV B

temperament: lugn överallt tills man börjar hoppa :D


     


här ser ni hur lugn han e XD <3



PUSS!

Av Felizia - 8 oktober 2010 20:04

  

Av Felizia - 8 oktober 2010 19:56

KILLMARYL RUA

 

är äntligen min häst kommentera för mer info...

 

<3

 

han kommer på söndag min lille söting :)<3

 

önskar ni bild ?

Av Felizia - 8 oktober 2010 16:14

Ni vet ju att jag sa att det var bloggstopp.

Jag har bestämt mig för att fortsätta nu . Om folk är intresserade förstås. Som ni förstår är ju gipset borta sen lääääänge tbx. 


tredje chansen nu...

har provat att blogga 3 ggr redan men ska lix försöka hålla den uppe . jag ska faktiskt även ändra lite om vad jag ska skriva om . Jag ska självklart skriva om mina heeestar , men alla gillar liksom inte hästar så jag ska helt enkelt skriva om min vardag också , lägga upp filmer från tävlingar samt bilder, veckans tips, försöka med veckans blogg m.m är det inget inresse av detta tar jag bort bloggen igen . KOMMENTARER är grunden till att min blogg ska funka .

jag tänkte börja med ett litet inlägg. juste, glömde säga att jag ska försöka lägga upp 1-5 inlägg per dag .


Inlägg:


Hejsan idag har jag varit i skolan, såhär har dan sett ut:


* Fylla i idrotts matris jvl seeegt... 


* Matte- med ngn som heter Lori. Hon var nog från england eller nåt hon bröt somfan! :o typ: "dju måaste höjja båwde njemnajren o teljaren."

 Hon skrev sitt namn på tavlan och de var samma efternamn som vår rektor. Och Carro bara " ÄR DU GIFT MED VÅR REKTOR ?!?!?!?!    :O 


* Spanska- vi skulle ha vår gamla spansklärare Sofia för emilio är pappaledig... seriöst Joel, Johan & nu Emilio ?! seriöst är våra lärare kassa på att skydda sig eller nåt ?      Vi hade iaf glosprov , och nu har hon gett oss nya glosor uutan att emilio sagt att vi skulle få det..   


* Rast- den var jvl seeg men vi typ lät som apor ?! nooormalt lix?

hjälpte diana & hannah med deras sega spel & sånt :P


* PREST- sista träslöjdslektionen (yy) sen ska vi ha syslöjd & sticka...

trååååk:o hände inte så mke  där


*LUNCH- Pasta med ngn skinksås .gott eller nåt ?  Bara för att vi älskar vår fina växt . HAHAHAH :D


* Arbete pågår- träna på story choice och snacka med ronja & hannah.



* engelska- jag som hade övat som f*n så hann jag inte redovisa-.-


Nu är jag hemma och ska dra ut till ponnisarna .


Harry ska tvättas och hans grejor ska smörjas & han & is ska bli ridna.


så jag har en del att göra men ska försöka klämma in ett inlägg ikväll :)))



Här kommer en söt bild på min lille isac & mig i Tågarp :)  



´++ ska fixa en ny header om någon är intresserad av att fixa ? :D <3


PUSS på er sötnosar ;*


Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation


Mitt namn är Felizia och jag är 16år. Jag har 2 egna D-ponnys Kilmaryl Rua och Woodfield High Flyer samt två lånehästar, en c-ponny vid namn Buzz Lightyear och en storhäst som heter Beckasin. Jag studerar på Helsingborgs Ridgymnasium i klass 1B.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Omröstning

Har du läst några av mina tidigare bloggar innan?
 Ja, alla!
 Ja, nån gång
 Vet inte
 Nej, första gången
 Har aldrig hört talas om dina bloggar

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards