feliziagoransson

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Felizia - 12 oktober 2010 21:14

Nu har jag tränat isac han var lite spänd och stel men blev mjukare i slutet sen

prova jag rufus nya grejor :)

alla isacs täcken passar :o och nya fleecehalstäcket passade :)

benskydden var för små :(

och stigläderna var perfa ! :)

sen red jag ut en runda på rufus med julia & fia :) han kändes jättefin! :D <3 fast lite pigg sen blev det jättemörkt så vi red hem och rufus bara slängde ner huvet i gräset och fick en jätte äcklig växt i munnen :( han mår bra så tror inte den var giftig men jag tog ut den iaf :(( sen gjorde jag ve han och gick in och åt och nu sitter jag här harry fick vila för det blev försent:/


puss & kram

Av Felizia - 12 oktober 2010 15:49

Hej!


nu är jag hemma från skolan, dagen har varit seeeeeeg :o

nu har jag ätit och ska byta om och gå ut i stallet :) ska träna isac för maria idag :)) och rida rufus & harry , rufus ska jag nog rida ut med :))<3

nu har jag inte speciellt mycket att säga menmen , ska dra ut nu .


puss&kram



här kommer en bild på mirijam , min häst  & en på harry som ler :)<3

    

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation


Mitt namn är Felizia och jag är 16år. Jag har 2 egna D-ponnys Kilmaryl Rua och Woodfield High Flyer samt två lånehästar, en c-ponny vid namn Buzz Lightyear och en storhäst som heter Beckasin. Jag studerar på Helsingborgs Ridgymnasium i klass 1B.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Omröstning

Har du läst några av mina tidigare bloggar innan?
 Ja, alla!
 Ja, nån gång
 Vet inte
 Nej, första gången
 Har aldrig hört talas om dina bloggar

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards