feliziagoransson

Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Felizia - 15 oktober 2010 22:03

hej, ruffe & harry fick faktiskt vila idag hade typ inte lust att rida idag ? ;o;o;o

men isac skulle jag longera och när jag skulle hämta linan så stack han och in i sin hage och sprang runt och bockade kickade och typ "anfallde" mig xd sne fick jag till slut fatt i honom , och gick in och hämtade linan och då stack han igen men inte så långt som tur var xd men sen skulle jag longera han i paddocken och jag smackade till lite och då fick han ceeepe ryck och bockade och rejsade sen fick jag ääääntligen stopp på hnm och släppte han sp han fick bocka och rejsa färdigt xd  min lilla gaaaalning sen skritt ajag ut med hnm :) sen gjorde jag mat till pållarna och gick in och åt och nu har jag sett idol! :D<3


seriöst shit Jay är gryyyym!

fast Geir var ännu bättre !!


vem hejar ni på ?


jag hejar på Jay, Geir, Weise & alice är också rätt bra men inte i närheten av Jay & Geir !!


puss & kram <3




 

Av Felizia - 15 oktober 2010 15:37

fredagendenfemtondeoktobertvåtusentio :)


hände typ inget spec i skolan idag, trött var jag iaf! :o

nu tittar jag på top model :) och äter sen ska jag ut och skritta ruffe, rida lite lätt på isac , packa och göra ngt med harry :)<3


detta blev ett kort inlägg men kommer mer ikv :)<3



puss&kram   




            

  

            

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation


Mitt namn är Felizia och jag är 16år. Jag har 2 egna D-ponnys Kilmaryl Rua och Woodfield High Flyer samt två lånehästar, en c-ponny vid namn Buzz Lightyear och en storhäst som heter Beckasin. Jag studerar på Helsingborgs Ridgymnasium i klass 1B.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Omröstning

Har du läst några av mina tidigare bloggar innan?
 Ja, alla!
 Ja, nån gång
 Vet inte
 Nej, första gången
 Har aldrig hört talas om dina bloggar

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards