feliziagoransson

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Felizia - 13 oktober 2010 18:28

hej allihopa :)<3


jagbrukar älska onsdagar :D för då har vi bara 3 lektioner + kvalitetstid :)

först kvalletid

sen 1,5 h SO/NO- de är segt iförsej menmen.. :P

sen rast

sen har vi 1,5 h PREST - just nnu har jag syslöjd och jag ska virka en luva till rufus (yy)

sen Lunch

sen 1,5h IUP och jag har haik = typ friluftsliv:)



fast idag var det  segt .

vi hade typ bara teori idag på slöjden.

och IUP så var joel sjuk så vi fick ha vesna och eftersom vissa hade gått ner till dungen så fick vi gå dit och hämta dem och sen gå tillbaka -.- seeeegt sen skulle vi lyssna på våra rektorer i 45min -.- AAAAAAAAASSEGT :O


när jag kom hem åt jag sen gick jag ut och red rufus med fia :) hon red harry idag för jag hinner inte ;( rufus gick inte speciellt bra idag allt var ju så nytt så han var lite tittig och stel:P


mamma har fixat nytt martingal och benskydd som passar idag :DDDDD <3


nu sitter jag här med mina läxor- seröst har aldrig haft så mycket läxor sen jag började på dennna skolan :O   jag ska göra matte och planning sheet ( kallar det planning skit eller shit ) och öva inför NO prov imrg :/ SVAMPPROV ?! halloo ? varför ska man veta så mycket om nägra jvl svampar ? :s


PUSS&KRAM ;)

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation


Mitt namn är Felizia och jag är 16år. Jag har 2 egna D-ponnys Kilmaryl Rua och Woodfield High Flyer samt två lånehästar, en c-ponny vid namn Buzz Lightyear och en storhäst som heter Beckasin. Jag studerar på Helsingborgs Ridgymnasium i klass 1B.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Omröstning

Har du läst några av mina tidigare bloggar innan?
 Ja, alla!
 Ja, nån gång
 Vet inte
 Nej, första gången
 Har aldrig hört talas om dina bloggar

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards