feliziagoransson

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Felizia - 11 oktober 2010 21:37

hej!

snart ska jag sova ;(

jag har ridit isac men han kunde inte slappna av ...

sen gjorde jag ve mig och sen kom julia och vi stack till horze  och köpte;

*benskydd

*hals fleecetäcke

*stigläder

och julia köpte en äpplesaltsten  till blomman för att hon ska sluta sparka sen beställde vi McDonalds mat och stack hem till julia och åt sen gick vi ut och gav blomman sin saltsten men hon var rädd för den... så vi gav den till dess som älskade den och när vi skulle öppna den så hade vi massor av problem med att få uppp den sen gick in och kolla på en hästfilm "KLARA" :P den var bra ;) sen typ snacka vi lite, satt vid datorn,spela monopol, kolla på " det regnar köttbullar"  :P sen kom mamma och vi gick ut och provade dess´s nya luvor, dess hade vält ner saltstenen också :P sen gav vi dem mat typ sen stack jag hem och nu sitter jag här :))) <3


snart ska jag sooooova ZzzZzzzZzZzzzz.... :((


puss&kram & natti natti

<3


Av Felizia - 11 oktober 2010 12:15

HEJ!

idag vaknade jag kl 07:30 av att hela huset skakade... vi håller på att bygga utanför vårt hus , så typ borra dem eller nåt. skitkul att vakna halv 8 på en studiedag jag kunde inte somna om heller så jag gick upp vila lite och gjorde ve mig och gick ut och red rufus , han känns redan mycket bättre :)) jag hade ett dressyrspö som jag petade till lite när han blev stel , i slutet blev han rund och fin ;)

sen red jag harry älskling och de skulle kallas dressyr ..... hmmm... nej han var ju rädd för alla ljud från alla byggrejor  så det slutade med lite "race" runt paddocken xd GALNA HEEEESTAPOLLE :D tur att man gillar galningar ;D så nu blev jag hungrig och gick in och nu håller jag på att koka pasta mMm..<3 sen ska jag rida lite dressyr (om det går :P ) på isac sen blir de nog horze & sen va med juliabästabv <3


ska försöka få mamma att fota mej & rufus när vi hopptränar på torsdag sen hur bra bilderna blir det får vi se :P


puss&kram  

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation


Mitt namn är Felizia och jag är 16år. Jag har 2 egna D-ponnys Kilmaryl Rua och Woodfield High Flyer samt två lånehästar, en c-ponny vid namn Buzz Lightyear och en storhäst som heter Beckasin. Jag studerar på Helsingborgs Ridgymnasium i klass 1B.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Omröstning

Har du läst några av mina tidigare bloggar innan?
 Ja, alla!
 Ja, nån gång
 Vet inte
 Nej, första gången
 Har aldrig hört talas om dina bloggar

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards